Εκπαιδευτικοί: Τρίμηνες συμβάσεις, κενά με περικοπές, αδιαφανείς διαδικασίες

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔17/09/2020 - 12:58 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ πρωτοστατούν στην προώθηση των τρίμηνων συμβάσεων
και στις μεθοδεύσεις διαχείρισης των κενών για να συγκαλύψουν τις κυβερνητικές ευθύνες

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις –

Συνεργαζόμενοι

Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν να αγνοούν την αγωνία του εκπαιδευτικού κόσμου. Αρνούνται να προστατέψουν την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών και να πάρουν τώρα μέτρα που προτείνουν οι ΕΛΜΕ και οι Σύλλογοι διδασκόντων για ασφαλή λειτουργία των σχολείων από την πανδημία του κορονοϊού. Την ίδια στιγμή συνεχίζουν να αξιοποιούν την πανδημία για να προωθήσουν και να διαμορφώσουν όρους τετελεσμένων ώστε να γίνουν αποδεκτά μια σειρά αντιεκπαιδευτικά μέτρα (τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών, λειτουργία των σχολείων με μεγάλες ελλείψεις εκπαιδευτικών, κάμερες, αξιολόγηση, κ.ά.). Στις επιδιώξεις τους έχουν άμεσους συμπαραστάτες τις Διοικήσεις Εκπαίδευσης, τους κυβερνητικούς αιρετούς και τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ. Γι’ αυτό άλλωστε και δεν επιλέχθηκαν, αλλά διορίστηκαν. Για τη στάση τους αυτή έχουμε καταθέσει αρκετά στοιχεία και θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους. Τους καλούμε να μη συναινέσουν στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και να αγωνιστούν μέσα από τα σωματεία μας για την ανατροπή της. Να απαιτούν διαφανείς διαδικασίες και ίσα δικαιώματα για όλους.
Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης στις 15/9/2020, Διοίκηση και πλειοψηφία των μελών του, δηλαδή τα μέλη της ΔΑΚΕ, με τις αποφάσεις τους όχι μόνο συγκαλύπτουν τους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης, αλλά προπορεύονται στην προώθησή τους. Είναι χαρακτηριστική η στάση τους σε κρίσιμα θέματα που αφορούν τα εργασιακά δικαιώματα και τη λειτουργία των σχολείων. Πιο συγκεκριμένα :

Για τις τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών
Το ΠΥΣΔΕ αποφάσισε με ψήφους 4-1, πριν ακόμη καθαρογραφούν οι αντεργατικές αποφάσεις της κυβέρνησης που ψηφίστηκαν τη Δευτέρα 14/9, να υλοποιήσει τις κυβερνητικές εντολές και ενέκρινε προσλήψεις αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις. Αποφάσισαν να μη δοθούν 65 κενά που έχουν δηλωθεί από τα σχολεία και προέρχονται από εκπαιδευτικούς που έχουν συμπεριληφθεί στις ευπαθείς ομάδες κα να προστεθούν στα υπόλοιπα κενά που προορίζονται για τις επόμενες φάσεις των τοποθετήσεων. Με την απόφασή τους αυτή η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ στέρησε τη δυνατότητα στα κενά αυτά να προσληφθούν αναπληρωτές με κανονικές συμβάσεις. Με τη στάση τους συνέπραξαν στην προώθηση στην προώθηση των αντεργατικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης για προσλήψεις αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις. Ανάμεσα τους ο αιρετός της ΔΑΚΕ που δεν ασκεί πλέον συνδιοίκηση, αλλά είναι γρανάζι της Διοίκησης. Τα κενά είναι στις παρακάτω ειδικότητες : ΠΕ01: 4, ΠΕ02: 10, ΠΕ03: 6, ΠΕ04.01: 6, ΠΕ0402: 4, ΠΕ04.04: 1, ΠΕ04.05: 1, ΠΕ05: 1, ΠΕ06: 7, ΠΕ07: 3, ΠΕ08: 1, ΠΕ11: 1, ΠΕ78: 4, ΠΕ79.01: 2, ΠΕ80: 5, ΠΕ82: 1, ΠΕ83: 1, ΠΕ84: 1, ΠΕ86: 1, ΠΕ87.01: 1, ΠΕ87.02: 2, ΠΕ87.03: 1, ΔΕ02.02: 2.
Για τα κενά στα σχολεία

Η Διεύθυνση, όπως και στην πρώτη φάση του προσδιορισμού των κενών για τις προσλήψεις αναπληρωτών, και πάλι δεν συγκάλεσε συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Αγνόησε τις δεσμεύσεις της στις ΕΛΜΕ ότι στη δεύτερη φάση των τοποθετήσεων και πριν σταλούν τα κενά στο Υπουργείο, θα γίνει συζήτηση στο ΠΥΣΔΕ. Δεν κατέθεσε τις προτάσεις της στο ΠΥΣΔΕ, παρά τις αλλεπάλληλες επισημάνσεις μας σχεδόν σε όλες τις συνεδριάσεις. Αξιοποιώντας και την αφωνία όλων των υπόλοιπων μελών του ΠΥΣΔΕ, αρνείται να καταθέσει τα κενά στο ΠΥΣΔΕ και να δοθούν στα μέλη του για να μπορούν να κάνουν έλεγχο κατά πόσο ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, αλλά και να αξιοποιήσουν την πρόταση για τα κενά, όπως έχουν δικαίωμα ως στοιχεία για τις τοποθετήσεις. Η στάση αυτή της Διοίκησης με τη συναίνεση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ και με δεδομένο ότι στην πρώτη φάση των τοποθετήσεων καλύφθηκαν μόνο τα μισά από τα κενά που τα ίδια τα σχολεία είχαν προσδιορίσει, επιδιώκει να συγκαλύψει την πολιτική των περικοπών και της λιτότητας του Υπουργείου Παιδείας. Τα κενά αυτά δεν ανταποκρίνονται στην απαίτηση του κλάδου για 15 μαθητές στο τμήμα, αλλά για να καλυφθούν τα υπέρ πλήρη τμήματα που φτάνουν τους 27 μαθητές και είναι τα παρακάτω με βάση τις επεξεργασίες μας και τα στοιχεία των σχολείων:
• Γενική παιδεία και Τεχνικές Ειδικότητες : 115 (ΠΕ03: 21, ΠΕ04.01: 4, ΠΕ0402: 2, ΠΕ04.04: 12, ΠΕ04.05: 7, ΠΕ07: 2, ΠΕ11: 8, ΠΕ79.01: 2, ΠΕ82: 9, ΠΕ86: 10, ΠΕ87: 6, ΠΕ87.01: 1, ΠΕ87.02: 3, ΠΕ87.04: 1, ΠΕ89.01: 3, ΕΠΑΛ Τεχνολογία: 4, ΖΔΑ: 7, ΔΕ02.01: 1, ΔΕ02.02: 2.
• Ειδική αγωγή, Τμήματα Ένταξης : 56 (ΠΕ02: 28, ΠΕ02: 20, ΠΕ04: 18).
• Ειδική αγωγή, Σ.Μ.Ε.Α.Ε. : 8 (ΠΕ02: 1, ΠΕ03: 1, ΠΕ04: 1, ΠΕ11: 2, ΠΕ88.01: 1,
ΠΕ88.01: 2),

• Ειδική αγωγή, Παράλληλη στήριξη (για να καλυφθούν όλα τα παιδιά και με τις απαραίτητες ώρες) : 27 (ΠΕ02: 13, ΠΕ03: 7, ΠΕ04: 7).
• Δεν έχει προσληφθεί ούτε ένας αναπληρωτής για την κάλυψη των αναγκών στις προσφυγικές δομές, Τάξεις υποδοχής και ΔΥΕΠ (36 πέρσι), ούτε ένας εκπαιδευτικός για την Ενισχυτική διδασκαλία (50 πέρσι), το ίδιο και για ορισμένες ειδικότητες στο Καλλιτεχνικό σχολείο Αμπελοκήπων (8 πέρσι).

Για νέα κενά που προκύπτουν χωρίς αιτιολόγηση
Συνεχίζοντας το καθεστώς των τοποθετήσεων με αδιαφανείς διαδικασίες, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ πρόσθεσε δεκάδες κενά σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες, χωρίς την απαραίτητη αιτιολόγηση από πού προκύπτουν τα νέα κενά. Τα πρόσθεσαν στα υπόλοιπα κενά που έμειναν μετά από τις τοποθετήσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Αρνήθηκαν τα κενά αυτά να παραμείνουν στο τέλος και να προκηρυχθούν για να μπορούν να τα διεκδικήσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί σε όποια φάση και αν έχουν τοποθετηθεί (υπεράριθμοι, αποσπασμένοι, διάθεση, αναπληρωτές). Ακόμη αρνήθηκαν και την απαραίτητη αιτιολόγηση των κενών. Τα κενά αυτά είναι 50 και πρόκειται για πρωτοφανή πρακτική! Είναι στις παρακάτω ειδικότητες και στα εξής σχολεία:

• ΠΕ01: 2 κενά ( 3ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων, 1ο Γ/Σ Μενεμένης)
• ΠΕ02: 5 κενά (3ο ΓΕΛ Ευόσμου, 2ο Γ/Σ Νεάπολης, 2ο Γ/Σ Εχεδώρου, 2ο ΓΕΛ Εχεδώρου, 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου)
• ΠΕ03: 5 κενά (2ο Γ/Σ Αμπελοκήπων, 1ο ΕΠΑΛ Κορδελιού, 4ο Γ/Σ Συκεών, 5ο Γ/Σ Σταυρούπολης, 2ο ΓΕΛ Εχεδώρου)
• ΠΕ04.01 : 2 κενά (2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου, 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης)
• ΠΕ04.02 : 3 κενά (2ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων, 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου, 2ο ΓΕΛ Εχεδώρου)
• ΠΕ04.04 : 1 κενό (1ο ΓΕΛ Νεάπολης)
• ΠΕ04.05 : 1 κενό (4ο Γ/Σ Συκεών)
• ΠΕ06: 1 κενό (ΓΕΛ Μυγδονίας)
• ΠΕ07: 3 κενά (2ο ΓΕΛ Συκεών, 5ο Γ/Σ Σταυρούπολης, 3ο Γ/Σ Λαγκαδά)
• ΠΕ08: 5 κενά (1ο ΓΕΛ Μενεμένης, (3ο ΓΕΛ Ευόσμου, 1ο ΓΕΛ Νεάπολης, 2ο ΓΕΛ Νεάπολης, 4ο Γ/Σ Πολίχνης)
• ΠΕ80: 4 κενά (ΕΠΑΛ Σίνδου, Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου, 1ο ΕΠΑΛ Συκεών, Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης)
• ΠΕ86: 5 κενά (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου, 4ο Γ/Σ Συκεών, Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, 2ο Γ/Σ Ευκαρπίας, ΕΠΑΛ Λαγκαδά)
• ΕΠΑΛ Τεχνολογία: 1 κενό (Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης)
• ΖΔΑ: 1 κενό (2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου)
• ΠΕ82: 1 κενό (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου)
• ΠΕ84: 1 κενό (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου)
• ΠΕ87: 2 κενά (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου, 1ο ΕΠΑΛ Συκεών)
• ΠΕ87.01 – ΠΕ87.04: 1 κενό (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου)
• ΤΕ0119 : 1 κενό (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου)
• Τεχνολογία Γυμνάσια: 5 κενά (1ο Γ/Σ Λαγκαδά, 1ο Γ/Σ Αγίου Αθανασίου, 1ο Γ/Σ Κουφαλίων, 1ο Γ/Σ Ωραικάστρου, Γ/Σ Μυγδονίας).



  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: