ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΕ στη Ζ ΕΛΜΕ Αθήνας για την ΣΤΟΠ στα σχέδια για την παραπέρα υποβάθμιση του και την απαξίωση του παιδαγωγικού μας ρόλου. Εσωτερική και Εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων: ΣΤΟΠ στα σχέδια για την παραπέρα υποβάθμιση του σχολείου και την απαξίωση του παιδαγωγικού μας ρόλου!

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες σε όλη την Ελλάδα και τους εκατοντάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες στη Ζ’ ΕΛΜΕ, που παρά την προσπάθεια εκφοβισμού και τρομοκράτησης από την κυβέρνηση και ορισμένα στελέχη εκπαίδευσης, δώσαμε μαζί τον αγώνα για την προάσπιση του δημόσιου σχολείου. Στην ΕΛΜΕ μας από τα 29 σχολεία που έχουν συνεδριάσει, τα 23 αποφάσισαν συλλογικά, καθώς και τα 2 ΕΚ, να μη σχηματίσουν ομάδες. Ακόμη χαιρετίζουμε τους συναδέλφους μας, που μειοψήφισαν στους 6 συλλόγους που τελικά σχημάτισαν ομάδες.
Ιδιαίτερα χαιρετίζουμε τους αναπληρωτές, το πιο ευάλωτο κομμάτι της ΕΛΜΕ μας, οι οποίοι πάρα τον εκφοβισμό και τις επιπλέον πιέσεις που δέχονται λόγω της σύμβασης, στάθηκαν στο ύψος τους ως οργανικό μέρος του κλάδου και των Συλλόγων Διδασκόντων και μάλιστα πολλές φορές μπήκαν μπροστά στον αγώνα.
Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους Διευθυντές και τις συναδέλφισσες Διευθύντριες, που αψήφησαν τις απειλές της διοίκησης και είτε συμμετείχαν στην Απεργία – Αποχή είτε τουλάχιστον τήρησαν τις διαδικασίες σε πνεύμα δημοκρατίας.
Η επιτυχία της απεργίας- αποχής είναι κρίσιμος και όχι τελικός σταθμός, στον αγώνα για την προάσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών μας δικαιωμάτων, ενάντια στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων και την περαιτέρω υποβάθμιση της Παιδείας.
Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, που ανήκουν στους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων, που δε συμμετέχουν στην Απεργία-Αποχή, να το ξανασκεφτούν και να συνταχθούν με τις διεκδικήσεις του κλάδου. Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες των σχολείων που δεν έχουν συνεδριάσει ακόμα να κάνουν το ίδιο. Σε αυτή τη μάχη δεν περισσεύει κανένας, τη δίνουμε όλοι μαζί, από τον συνάδελφο συμβασιούχο, που μπορεί να δουλεύει για πρώτη φόρα στην εκπαίδευση, μέχρι αυτόν που είναι έτοιμος να βγει στη σύνταξη.
Με επίκεντρο το σωματείο και τον κάθε σύλλογο διδασκόντων ξεχωριστά, μπορούμε να τα καταφέρουμε και αυτή την φορά. Αποδείχθηκε ότι όταν σηκώνουμε κεφάλι απέναντι σε οποιαδήποτε κυβέρνηση, επιβουλεύεται τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και χτυπάει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, έχουμε αποτελέσματα.

Καταγγέλλουμε τη συμπεριφορά ορισμένων Διευθυντών/ντριών, οι οποίοι αξιοποιώντας και την αυταρχική εργαλειοθήκη που προσέφερε πρόθυμα το Υπουργείο, κατέφυγαν σε αντισυναδελφικές και αντιδημοκρατικές πρακτικές. Προσπάθησαν να απομονώσουν τους συναδέλφους από το σωματείο, δεν επέτρεψαν να γίνει διάλογος ανάμεσα στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, προσπάθησαν να αποτρέψουν με κάθε τρόπο την ενημέρωση από μέλη του ΔΣ του σωματείου, χρησιμοποίησαν απειλές ή προσπάθησαν να απομειώσουν τη σημασία του αγώνα.
Οι εκπαιδευτικοί για μια ακόμα φορά δώσαμε ηχηρή απάντηση στην κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, που από τη μία κρατά κλειστά τα σχολεία, αρνείται τη λήψη οποιουδήποτε μέτρου για το ασφαλές τους άνοιγμα και από την άλλη αξιοποιεί την πανδημία, έτσι ώστε να ξεδιπλώνει μια άνευ προηγουμένου επίθεση στο δημόσιο σχολείο, τις συνδικαλιστικές και δημοκρατικές ελευθερίες.
Οι εκπαιδευτικοί με τη συλλογική μας στάση απαντάμε στην κυβερνητική κοροϊδία και τον εμπαιγμό, δηλώνουμε την αποφασιστικότητά μας να μην επιτρέψουμε την παραπέρα υποβάθμιση των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων. Δοκιμάζουμε την ανυπέρβλητη δύναμη του συλλογικού αγώνα, που έχει στο επίκεντρο τα σύγχρονα δικαιώματα της νέας γενιάς!
Οι δυνάμεις της ΑΣΕ και στην ΕΛΜΕ μας δώσαμε από την πρώτη στιγμή τη μάχη για την επιτυχία της Απεργίας–Αποχής και το ίδιο θα συνεχίσουμε το επόμενο διάστημα.

Έρχεται εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολείων συνδεδεμένος με την αξιολόγηση

Εκπαιδευτικοί: Δεν διαπραγματευόμαστε τους όρους επιβολής της αξιολόγησης που φέρνει λουκέτα στα σχολεία

Εκπαιδευτικοί προς γονείς: Αυτοί είναι οι λόγοι που απέχουμε από την αξιολόγηση

Αξιολόγηση: Τι προτείνει η Κεραμέως – Με αποχή απαντούν οι εκπαιδευτικοί