Εκπαιδευτικοί για τηλεκπαίδευση: 15 στους 100 μαθητές παρακολουθούν μόνο από κινητό τηλέφωνο

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔21/01/2021 - 18:40 | Author: Newsroom Ipaidia
Τελευταία τροποποίηση στις 21/01/2021 - 18:45

: Με βάση πρόσφατη έρευνα του A' Συλλόγου Αθηνών για την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολείων, προέκυψαν τα παρακάτω στοιχεία.

  • 5 στα 10 τμήματα σχολείων/νηπιαγωγείων δεν μπορούν να αποτελούν χώρο εργασίας για ΕξΑΕ
  • οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν προσωπικό εξοπλισμό
  • όλοι οι μαθητές/τριες χρησιμοποιούν προσωπικό εξοπλισμό
  • 6 στους 100 μαθητές/τριες ΔΕΝ μπορoύν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα
  • 15 στους 100 μαθητές/τριες παρακολουθούν ΜΟΝΟ από κινητό τηλέφωνο
  • Κανένα σχολείο/νηπιαγωγείο δεν παρέλαβε ούτε θα παραλάβει εξοπλισμό από το Υπουργείο
  • Κανένας/καμία μαθητής/τρια δεν πήρε ούτε θα πάρει tablet από το Υπουργείο

Με βάση τα παραπάνω, είναι σαφές ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων, όλο το προηγούμενο διάστημα εργάστηκε με τον προσωπικό του εξοπλισμό. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας δέχτηκε μάλιστα και διαμαρτυρίες συναδέλφων των οποίων οι υπολογιστές υπέστησαν βλάβες τη συγκεκριμένη περίοδο που χρησιμοποιήθηκαν για την ΕξΑΕ.

Το Υπουργείο Παιδείας καλό θα ήταν να σταματήσει να πανηγυρίζει για την «επιτυχία» της ΕξΑΕ και να πράξει τα στοιχειώδη αντί να μεταθέτει το κόστος της σε εκπαιδευτικούς και γονείς. Από την πλευρά μας, από την αρχή της αναστολής της λειτουργίας των σχολείων την περσινή σχολική χρονιά διεκδικήσαμε την παροχή εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και σχολεία.

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω:  είμαστε εργαζόμενοι και έχουμε δικαιώματα. Διεκδικούμε την άμεση παροχή του κατάλληλου εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και σχολεία. Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα τις διαδικασίες για την παροχή του κατάλληλου εξοπλισμού στην εκπαιδευτική κοινότητα.

 



  • Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

    Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

    Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !







    • express

      europalso

    Enter your email address: