Η συζήτηση γύρω από το περιστατικό σε Δημοτικό Σχολείο, όπου παιδί με αυτισμό φέρεται να αποκλείστηκε από τη διαδικασία σημαιοφορίας για την της , προκάλεσε κύμα αντιδράσεων στα μέσα ενημέρωσης. Ο εκπαιδευτικός Χρήστος Μπλέτσας παρεμβαίνει με αιχμηρό σχόλιο, κατηγορώντας τους δημοσιογράφους για άγνοια των κανονισμών. Όπως επισημαίνει, το πρόβλημα δεν βρίσκεται στη δήθεν «αριστεία» ή σε ρατσιστική συμπεριφορά, αλλά στην ελλιπή γνώση των διαδικασιών και στη βιαστική κρίση που αδικεί τόσο το σχολείο όσο και τους μαθητές που συμμετείχαν δίκαια στη διαδικασία.

Δείτε 

Διαβάζω στα ΜΜΕ ότι σε Δημοτικό Σχολείο αντιμετωπίστηκε ρατσιστικά ένα παιδί με αυτισμό γιατί «του πήραν πίσω τη σημαία». Μάλιστα, υπάρχει τίτλος «Η Ελλάδα της ντροπής». Οι τίτλοι αυτοί είναι φαιδροί και θα πρέπει να αντικατασταθούν με το «ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ». Δείχνουν ασχετοσύνη ως προς τους νόμους και τις διαδικασίες αλλά και στοχευμένη στοχοποίηση του Δημόσιου Σχολείου, αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση το σχολείο ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ αλλά όχι για τους λόγους που επικαλούνται τα ΜΜΕ (οι δημοσιογράφοι που δεν έχουν ιδέα για τις διαδικασίες και τους νόμους).

1) Αρχικά , η διαδικασία δεν έχει να κάνει με ΚΑΜΙΑ Αριστεία! Αυτό είναι μια μπούρδα, ένα ψέμα που αναπαράγεται στοχευμένα από τα κόμματα, είτε συμφωνούν, είτε διαφωνούν με τη διαδικασία. Η διαδικασία προβλέπει πως τη σημαία παίρνει ο μαθητής ή η μαθήτρια με τη μεγαλύτερη βαθμολογία, όποια κι αν είναι αυτή! Και 7 Μ.Ο. να έχει ο πρώτος, αυτός έχει την τιμή να είναι σημαιοφόρος. Σε περίπτωση ισοβαθμίας γίνεται κλήρωση μεταξύ όσων ισοβάθμησαν! Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαν 13 παιδιά με 10 Μ.Ο.
2) Ο μαθητής είχε Μ.Ο. 9,88. Τουτέστιν, σε κάποιο μάθημα είχε δύο εννιάρια κι ένα δεκάρι στα τρίμηνα! Τόσο απλό! Οι άλλοι είχαν καλύτερους βαθμούς, αρέσει ή όχι. Άρα, ήταν ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ! ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 13 ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ! ΗΤΑΝ ΚΛΕΨΙΑ!
3) Η θέση του σχολείου, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ , ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ, είναι αστεία. Κανείς δε βγάζει από το myschool τον Μ.Ο. αλλά, αν το κάνει, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ! Δεν είναι άνθρωπος να κουραστεί ή να είναι απρόσεκτο. Μιλάμε για βασικές γνώσεις τεχνολογίας. Άνθρωπος έκανε το λάθος και μπράβο του που το βρήκε! (Πιθανότατα κάποιος ενδιαφερόμενος γονέας το πήρε χαμπάρι και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΔΕΙΞΕ!)
4) Αν ένα παιδί με τέτοιο βαθμό αυτισμού, χωρίς παράλληλη (αν και έχει προβλεφθεί), είναι «άριστο», τότε δε βλέπω τον λόγο να διαμαρτύρονται οι γονείς του που δεν έχει παράλληλη! Θα ήθελα να ξέρω πόσα παιδιά έχει αυτή η τάξη! Πάντως, αν όλα είναι «Άριστα», βρήκαμε την τέλεια τάξη!

Δείτε 

Συνοψίζοντας, και για να μην το ζαλίζουμε και πολύ : Το σχολείο σε κάποιο σημείο έκανε λάθος και ΜΠΡΑΒΟ του που το διόρθωσε. Αν κάποιος αδικήθηκε από τη διαδικασία, είναι τα 13 παιδιά που βρέθηκαν χωρίς λόγο να βλέπουν κι ένα παιδί με χαμηλότερο Μ.Ο. στην κλήρωση! Όχι ρατσισμός δεν υπάρχει, αλλά ενδεχομένως να πρέπει να προβληματιστούν όλοι πόσο εύκολα «αριστεύουν» αυτοί που αντιμετωπίζουν τόσες δυσκολίες! Ή δεν έχουν δυσκολίες σοβαρές ή το επίπεδο έχει χαμηλώσει τόσο πολύ, ώστε να μπορούν όλοι να είναι «Άριστοι». Θέλω να πιστεύω ότι ισχύει το πρώτο.