Εφηβεία και υπερβολική χρήση του κινητού: Τι κάνουμε;
To 13χρονο παιδί σας είναι μονίμως συνδεδεμένο με το κινητό του τηλέφωνο, το οποίο δεν λέει να αφήσει ούτε και στο κρεβάτι! Το κρατάει κάτω από το μαξιλάρι του, λες και είναι το πιο πολύτιμο απόκτημά του! Μια πολύ συχνή πηγή συζητήσεων μεταξύ εφήβων και των γονέων τους είναι αυτή της υπερβολικής χρήσης του κινητού. […]