array(30) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1669234813:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569706"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } }

Τι πρέπει να προσέξετε στα τέλη κυκλοφορίαε με το μήνα – Οι παγίδες.

Πιο αναλυτικά, σε άρση ακινησίας των οχημάτων τους, , θα έχουν την ευκαιρία να προχωρήσουν και το 2023, οι ιδιοκτήτες, ωστόσο θα πρέπει να είναι καλά ενημερωμένοι για τις προϋποθέσεις, καθώς κρύβει «παγίδες».

Τα ειδοποιητήρια αναρτήθηκαν σήμερα, με τους οδηγούς να έχουν περιθώριο περίπου έξι εβδομάδες για την πληρωμή. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να θέσουν το όχημά τους σε ακινησία, και να το κυκλοφορήσουν μόνο για κάποιους μήνες πληρώνοντας αναλογικά τα αντίστοιχα τέλη με τον μήνα. Δηλαδή και έτσι θα έχουν οικονομικό όφελος ειδικά οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού.

Πώς λειτουργεί η ακινησία

Προσοχή, καθώς η πρώτη παγίδα είναι πως τμήμα μηνός, ακόμα και μία μέρα, λογίζεται ως ολόκληρος μήνας. Δηλαδή, οι μήνες είναι αυστηρά ημερολογιακοί.

Για παράδειγμα:

Eάν κάποιος πληρώσει αναλογικά τέλη κυκλοφορίας για 2 μήνες στις 25/6/2022 έχει δικαίωμα να το κυκλοφορήσει : τις υπόλοιπες ημέρες του Ιουνίου και ολόκληρο τον Ιούλιο. Δηλαδή χάνει τις προηγούμενες ημέρες του Ιουνίου, καθώς το δίμηνο δεν μετράει 25/6 – 25/8 αλλά 25/6 – 31/7.

Το όχημα δεν μπορεί να τεθεί σε κίνηση την 1/12/2022 για δύο μήνες, αφού υπολείπεται ένας και μόνο μήνας μέχρι το τέλος του έτους.
Για το λόγο αυτό, αν ζητηθεί για παράδειγμα στις 2/12 η πληρωμή τελών κυκλοφορίας για 2 μήνες, στο ειδοποιητήριο πληρωμής εμφανίζεται προθεσμία μέχρι 31/12/2022 για τον απλούστατο λόγο, ότι μετά την 1/12/2022 μπορεί να καταβάλει κάποιος μόνο το 1/12 των ετήσιων τ.κ. και όχι τα 2/12.

Η διαδικασία γίνεται ψηφιακά και είναι απλή

Εάν κάποιος επιθυμεί να κάνει άρση ψηφιακής ακινησίας για ορισμένους μήνες εντός του έτους, θα πρέπει να ακολουθήσει τις εξής ενέργειες:

Επιλέγει πληρωμή μηνιαίων τελών κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες που επιθυμεί να θέσει το όχημά του σε κίνηση, ψηφιακά.

Τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2023 μπορούν να βρουν στην πλατφόρμα myCar της ΑΑΔΕ,,  οι ιδιοκτήτες οχημάτων. Και το φετινό ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας περιλαμβάνει QR Code. Σκανάροντας τον κωδικό αυτό, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορούν να πληρώνουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας, μέσω mobile banking, χωρίς να γράφουν τον κωδικό πληρωμής και το ποσό.

Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει πάντα και η δυνατότητα πληρωμής μέσω web banking.

Η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας λήγει κανονικά στις 31 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να δοθεί παράταση, που αποφασίζεται πάντα εκείνο το χρονικό διάστημα.

Στην πλατφόρμα myCar οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν δυο επιλογές:

Στην πρώτη, με τίτλο «Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων», οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι οχημάτων έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης για:

πληροφορίες για τα οχήματά τους,
τους κωδικούς πληρωμής τελών κυκλοφορίας για αυτά,
τους κωδικούς πληρωμής σε υπολογιστικό φύλλο (excel), σε περίπτωση πλήθους οχημάτων
να λάβουν τη σχετική βεβαίωση για οχήματα ιδιοκτησίας τους προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουν για μεταβίβαση οχήματος, εξαγωγή οχήματος στο εξωτερικό, επαναταξινόμηση οχήματος
πιθανή οφειλή για τέλη κυκλοφορίας έτους 2017

Στη δεύτερη, με τίτλο «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία», οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι οχημάτων έχουν τη δυνατότητα:

να θέσουν επιβατικά και δίκυκλα Ιδιωτικής Χρήσης οχήματα σε ψηφιακή ακινησία,
να άρουν την ψηφιακή ακινησία,
να ανακτήσουν ήδη υποβληθείσες δηλώσεις

Προκειμένου τα οχήματα να τεθούν σε ψηφιακή ακινησία/κυκλοφορία, θα πρέπει να βρίσκονται σε κυκλοφορία/ακινησία, αντίστοιχα, και οι πινακίδες και τα υπόλοιπα στοιχεία κυκλοφορίας τους να βρίσκονται στην κατοχή των ιδιοκτητών τους.
Τα πρόστιμα για τα τέλη κυκλοφορίας

Ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ,
Ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
0 ευρώ για τέλη κάτω των 30 ευρώ

Τα ποσά που θα κληθεί να πληρώσει ο κάτοχος κάθε οχήματος για τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα εξής:

Ταξινόμηση 1.11.2010 – 31.12.2020

0-90 εκπομπές C02: 0
91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ / γραμ.
101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ / γραμ.
121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ / γραμ.
141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ / γραμ.
161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ / γραμ.
181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ / γραμ.
201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ / γραμ.
251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση 1.1.2021 έως σήμερα

0-122 κυβικά: 0
123-139 εκπομπές C02: 0,64 ευρώ / γραμ.
140-166 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ / γραμ.
167- 208 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ / γραμ.
209-224 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ / γραμ.
225-240 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ / γραμ.
241-260 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ / γραμ.
261-280 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ / γραμ.
281 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση έως 31.12.2000

0-300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 225 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ
1.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.230 ευρώ

Ταξινόμηση 1.1.2001 – 31.12.2005

0-300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 240 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ

Ταξινόμηση 1.1.2006 – 31.10.2010

0-300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ