«Μου έλεγε ότι θέλει να με σφίξει στην αγκαλιά του, να μου δώσει πολλά φιλιά», εξιστόρησε ο πατέρας της ανήλικης μαθήτριας και η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι κάτι δεν πάει καλά. Ζήτησα από το παιδί να ξαναβάλει την επαφή στο κινητό και είχα πλήρη ενημέρωση για τις ανάρμοστες τηλεφωνικές επικοινωνίες», αναφέρει.

Τον τρόπο με τον οποίο παρενοχλούσε την 11χρονη κόρη του ο του δημοτικού σχολείου περιέγραψε ο πατέρας της, ο οποίος με την είχε καθοριστικό ρόλο στην αποκάλυψη της υπόθεσης.

«Όταν μου είπε η μικρή ότι δάσκαλός της ήθελε να της κάνει ιδιαίτερα μαθήματα και κάτσουν μόνοι τους στην τάξη, με πρόσχημα ότι είναι η καλύτερη του μαθήτρια, δεν την άφησα», δήλωσε στην ΕΡΤ ο πατέρας της μαθήτριας. «Ζήτησα να δω τις συνομιλίες του παιδιού στο viber και η μικρή μου ανέφερε ότι δεν είναι λόγια δασκάλου αυτά», ανέφερε ο γονιός για τον απαράδεκτο τρόπο προσέγγισης του ανήλικου παιδιού από τον εκπαιδευτικό.

«Μου έλεγε ότι θέλει να με σφίξει στην αγκαλιά του, να μου δώσει πολλά φιλιά», εξιστόρησε ο πατέρας της ανήλικης μαθήτριας και η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι κάτι δεν πάει καλά. Ζήτησα από το παιδί να ξαναβάλει την επαφή στο κινητό και είχα πλήρη ενημέρωση για τις ανάρμοστες τηλεφωνικές επικοινωνίες». Αφού προηγουμένως είχε συνομιλήσει με το Τμήμα Προστασίας Ανηλίκων, ο πατέρας αφού κράτησε το παιδί στο σπίτι με την πρόφαση ότι ασθενεί, παρακολουθούσε μέρα με την ημέρα την εξέλιξη της τηλεφωνικής παρενόχλησης με όλο πιο ανάρμοστα μηνύματα.

«Θα σου σηκώσω τη μάσκα, να σου φιλήσω τα χειλάκια», ήταν ένα από αυτά όπως είπε στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ. «Αφού είχα πλέον αποδεικτικά στοιχεία στα χέρια, ενημέρωσα τις Αρχές και οι αστυνομικοί έδρασαν άμεσα και τον συνέλαβαν κατευθείαν». Ο 48χρονος δάσκαλος κατηγορείται για κατάχρηση ανηλίκων, καθώς είναι εκπαιδευτικός και τα θύματα του μαθήτριες του, και προσέγγιση μέσω διαδικτύου για την τέλεση γενετήσιων πράξεων κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή.