array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1669024664:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "589037"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["response_body"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(117) "{"id":"4c587840-335f-4dc4-acba-20ba086ac633","recipients":33674,"external_id":"36bb724e-e75a-b829-e534-4c718427607e"}"
  }
  ["status"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "200"
  }
  ["recipients"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(5) "33674"
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } }

Ποιό είναι το σχέδιο για τα βενζινάδικα – Τι θα γίνει με τους πρατηριούχους στην εποχή της ηλεκτροκίνησης;

Έρχεται το; Εάν έρθει η στιγμή που η ζήτηση για , τότε θα δούμε και τα πρατήρια να μεταμορφώνονται σε κάτι άλλο, ειδικά στην Ευρώπη, σύμφωνα με το carandmotor.

Σε αυτήν την ενεργειακή μετάβαση που επιθυμεί έντονα η Ευρωπαϊκή Ένωση, πολύ λίγα θα μπορούσαν να ειπωθούν για το τι θα κάνουν τα πρατήρια καυσίμων και πώς μπορούν να εξελιχθούν. Ακόμη και η πρόσφατη συνάντηση των G20 δεν τόνισε αυτά τα ζητήματα. Σήμερα, υπάρχουν 200.000 πρατήρια καυσίμων στην Ένωση.

Πρέπει να σημειωθεί ότι ο παραπάνω αριθμός αφορά τα πρατήρια καυσίμων και όχι τον αριθμό των αντλιών. Ο αριθμός των τελευταίων ξεπερνά τις 700.000 και για αυτό τον λόγο μπορεί να συγκριθεί με τον επιθυμητό αριθμό ταχυφορτιστών που χρειάζεται η Γηραιά Ήπειρος.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στις Η.Π.Α., υπάρχουν αυτή την στιγμή 145.000 πρατήρια καυσίμων και 45.500 σημεία φόρτισης. Η αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α., φαίνεται να συνδυάζεται με τη μειωμένη χρήση του αυτοκινήτου λόγω της αύξησης της τηλεργασίας και της παράδοσης προϊόντων στο σπίτι.

Όλα αυτά έχουν μειώσει γενικά την κατανάλωση καυσίμου, ειδικά στο εξωτερικό, και για να μην βρεθούν εκτός «παιχνιδιού» οι πρατηριούχοι θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Η αλήθεια όμως είναι ότι η εξέλιξη των πρατηρίων υγρών καυσίμων είναι ήδη σε ισχύ. Πολλά μεγάλα πρατήρια καυσίμων έχουν ήδη εξοπλιστεί με ταχυφορτιστές, συνάπτοντας συμφωνίες με όλες σχεδόν τις εταιρείες παροχής ενέργειας.

Πρόσφατα η Renault μας παρουσίασε το όραμά της για τα πρατήρια καυσίμων του μέλλοντος, που περιλαμβάνει έναν χώρο χαλάρωσης, δυνατότητα εργασίας στον εσωτερικό χώρο και γυμναστήριο.