: «Το υπουργείο μας εμπαίζει με την  τροπολογία που προβλέπει – επαιτεία 200 ευρώ σε κάθε εκπαιδευτικό για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού», αναφέρει η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση:

Ενώ ζούμε εδώ και 12 χρόνια με πετσοκομένους κατά 40%, μισθούς έχουμε υποστεί περικοπές , δώρων και  ο μισθός των νεοδιόριστων καταβυθίστηκε στα 750 ευρώ!

ενώ  έχουμε  χάσει πάνω από το 20% της αγοραστικής μας δύναμης τους τελευταίους, μόνο μήνες από τις αυξήσεις στα βασικά είδη ευρείας κατανάλωσης, τη θέρμανση και το ρεύμα, πληρώνοντας  βαρύ τίμημα της «πράσινης» ενέργειας και των ιδιωτικοποιήσεων! με αποτέλεσμα η ληστεία του εισοδήματος μας να μεγαλώνει

ενώ η Δημόσια Εκπαίδευση βρίσκεται σε καθεστώς παρατεταμένης υποχρηματοδότησης πάνω από μια δεκαετία, στερώντας από τα Δημόσια Σχολεία ζωτικούς πόρους για την λειτουργία τους και τον εξοπλισμό τους με σύγχρονα μέσα

το ΥΠΑΙΘ μας εμπαίζει με την  τροπολογία που προβλέπει – επαιτεία 200 ευρώ σε κάθε εκπαιδευτικό για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού! Η ρύθμιση, μάλιστα, εντάσσεται στο πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ του ταμείου ανάκαμψης με 32εκ. ευρώ από το πρόγραμμα να προορίζονται για να οικοδομήσουμε στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης!, όπως μας ενημερώνει η επίσημη ιστοσελίδα.

Για ποιο κεκτημένο μιλάνε και ποιον  κοροϊδεύουν όταν:

Τα παρατεταμένα lockdown υποχρέωσαν χιλιάδες εκπαιδευτικούς να καταθέσουν αδρά τον οβολό τους, για να προμηθευτούν ηλεκτρονικό εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση και ταυτόχρονα εκατοντάδες εργατοώρες για επιμορφώσεις και δημιουργία ψηφιακού υλικού έμειναν απλήρωτες! Οι μεγάλες ιδιωτικές αλυσίδες ταυτόχρονα είδαν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται στο ίδιο διάστημα. Τεράστια κεφάλαια υφαρπάχθηκαν από τις τσέπες των μισθωτών και δόθηκαν σε λίγους αλλά «εκλεκτούς» επιχειρηματίες!

το οικοδόμημα της τηλεκπαίδευσης αποδείχτηκε σαθρό, καθώς άφησε πίσω του ανείπωτα μαθησιακά κενά και σημαντικές συνέπειες στις κοινωνικές σχέσεις και την ψυχολογία των συμμετεχόντων.

Αποκαλύφθηκε ότι είναι και επικίνδυνο, όταν αποκαλύφθηκε η σκανδαλώδης παραχώρηση προσωπικών δεδομένων στη cisco και χρησιμοποιήθηκε για την καταστολή μαθητικών κινητοποιήσεων και ακραίων φυσικών φαινομένων, όπως το χιόνι μέσα στο χειμώνα!

Όσο η κυβέρνηση χτίζει την τηλεκπαίδευση πάνω στις πλάτες μας, κατεδαφίζει τα σχολεία, που υπολειτουργούν σε ανασφαλή και κρύα κτίρια, με ελλιπή τεχνολογικά μέσα, συχνά χωρίς εργαστήρια, χωρίς , χωρίς αναλώσιμα, χωρίς δωρεάν rapid και μοριακά τεστ, χωρίς νοσηλευτές! Προωθεί ταυτόχρονα και με απίστευτο αυταρχισμό την επιχειρηματικοποίησή του μέσω της αξιολόγησης, στοχοποιεί συστηματικά τους εκπαιδευτικούς για ό,τι συμβαίνει (από τα κενά ως τη σχολική διαρροή και βία).

Είναι ηλίου φαεινότερο πως το ΥΠΑΙΘ δεν έχει καμία αγωνία για να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς. Καταγγέλλουμε την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση της ΝΔ που εμπαίζουν τον κλάδο, επιχειρούν να στήσουν μια νέα πλάνη για να διασκεδάσουν τη γενικευμένη οργή, να συγκαλύψουν την αντιδραστική πολιτική τους επιβάλλοντας  νέα ακόμα μεγαλύτερη φτώχεια στο Δημόσιο Σχολείο.

Το των 200 ευρώ αδιαμφισβήτητα θα χρησιμοποιηθεί για να:

Εκθέσει τους εκπαιδευτικούς που επιμένουν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τηλεργασία με δικά τους έξοδα και σε δικό τους χώρο.

Προωθήσει παραπέρα τη λογική της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, μεταθέτοντας την υποχρέωση του κράτους για την επάνδρωση των σχολείων με τεχνολογικό εξοπλισμό μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό στην ατομική ευθύνη γονέων και εκπαιδευτικών, αναζητώντας κάθε φορά χορηγούς, voucher, δωρεές κ.λ.π.

Να χαρίσει ξανά «ζεστό» χρήμα και νέα κέρδη στις εταιρίες της πληροφορικής. Λεφτά που θα προέλθουν και από τα εισοδήματα των εκπαιδευτικών. Τα voucher δεν είναι παρά ευθείες επιδοτήσεις στις επιχειρήσεις που κατασκευάζουν ή πωλούν ψηφιακό υλικό και τεχνολογικό εξοπλισμό.

Να εμπεδωθεί η  λογική πάρτε κι ένα που θέλει να μας μετατρέψει σε επαίτες που κάθε φορά θα μαζεύουν τα ψίχουλα από το μεγάλο φαγοπότι των λίγων και εκλεκτών. Να αποδεχτούμε ότι «δεν είναι ρεαλιστικό να ζητάμε αυξήσεις, γιατί πλήττεται η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και μας δεσμεύουν οι συμφωνίες με την Ε.Ε., οι οποίες και οδήγησαν σε μισθολογικές απώλειες, εκτεταμένες ιδιωτικοποιήσεις, φτώχεια και ανεργία, έκαναν λάστιχο τον εργασιακό μας χρόνο και διέλυσαν τις εργασιακές σχέσεις.

Να δεχτούμε την καταπληκτική, λοιπόν, «ποιότητα ζωής στην Ελλάδα» σύμφωνα με τον πρωθυπουργό!μέσω του  Ταμείου Ανάκαμψης, που αναδεικνύεται ως η νέα «Μεγάλη Ιδέα»! Η συμφωνία με την Ε.Ε. που ψηφίστηκε στη Βουλή προβλέπει να δοθούν 30,5 δισ. Ευρώ με αποδέκτες κυρίως τις μεγάλες επιχειρήσεις πλάι στο 40,2 δις που δόθηκαν τη διετία 2020-21 ως έκτακτα μέτρα ενίσχυσης στις ίδιες (βλ. παρόχους διοδίων, aegean κλπ).

Για την κοινωνική πλειοψηφία, από την άλλη, υπογράφηκαν σκληρές ρήτρες  σκληρής λιτότητας μνημονιακού χαρακτήρα που περιλαμβάνουν από περικοπή του επιδόματος ΒΑΕ σε εκατοντάδες επαγγέλματα, όπως οι σχολικές καθαρίστριες, μέχρι μειώσεις ως 30% των μισθών, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Σκυλακάκη, αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών αρμόδιο για τη Δημοσιονομική Πολιτική, υπεύθυνο για την διαχείριση του Ταμείου Ανάκαμψης.

Φτάνει πια η κοροϊδία! Οι εργαζόμενοι στην παραγωγή, οι γιατροί, νοσηλευτές, καθαρίστριες/ες, εκπαιδευτικοί είμαστε αυτοί που κρατάμε την κοινωνία όρθια. Δε θα αποδεχτούμε τα ψίχουλα της επαιτείας για να μας βουλώσουν το στόμα!

Δεν τσιμπάμε στο τυράκι του voucher και απαιτούμε:

Αυξήσεις ΤΩΡΑ στους μισθούς, με εισαγωγικό τα 1400 ευρώ και αναπροσαρμογή με βάση τα μισθολογικά κλιμάκια.Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

Αύξηση συνολικά των δαπανών για την παιδεία. Άμεση και έκτακτη επιχορήγηση από το κράτος για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες του δημόσιου σχολείου.

Σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή για σχολεία. Το κράτος οφείλει να στηρίξει τις ανάγκες της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας και το σύνολο των καθηκόντων των εκπαιδευτικών μέσα στο σχολείο (διοικητικών και γραμματειακών).

Καμία παραβίαση του εργασιακού μας ωραρίου. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ανοίγουμε Η/Υ, κινητά για κάθε είδους ενημέρωση, επιμόρφωση και συνεδρίαση μετά τη λήξη του εργασιακού μας ωραρίου, δηλαδή, μετά τη λήξη του σχολικού προγράμματος.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ άμεσα να απαιτήσουν να δοθούν τα κονδύλια των «voucher» για την ενίσχυση των Δημόσιων Σχολείων! Να εξοπλιστούν όλα τα σχολεία με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα με την ευθύνη του κράτους! Οι εκπαιδευτικοί δεν επαιτούμε και δεν δεχόμαστε χορηγίες!