Κεραμέως για : Αλλαγές στις προανήγγειλε η με δεδομένη την φετινή πραγματικότητα στις . Έρχονται νομοσχέδια.

Δείτε τα ΝΕΑ για τις

Το γεγονός ότι 1 στους 3 επιτυχόντες ΓΕΛ εισήχθη στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση με χαμηλότερη του 10 πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά.

Πρόκειται για χρόνια παθογένεια, που επιδεινώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση με την άκριτη δημιουργία νέων πανεπιστημιακών τμημάτων χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας.
Τρεις βασικές από μία σειρά αλλαγών που ήδη δρομολογούμε:
– ο ορισμός από κάθε Σχολή της σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρεί βασικό (π.χ. το Μαθηματικό να ορίζει ελάχιστο βαθμό απόδοσης στα Μαθηματικά για την εισαγωγή),
– η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη, βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων και πραγματικών αναγκών της χώρας,
– η ενίσχυση των εναλλακτικών που προσφέρονται στους νέους μας, μέσω επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Δύο επόμενα βασικά νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδείας είναι αυτά της και κατάρτισης και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.