Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Διαβάζω τον στρουθοκαμηλισμό του Υπουργείου Παιδείας το οποίο δια μέσου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που είναι το πλέον αρμόδιο όργανο, ύστερα από συνεδρίαση, εισηγήθηκε με εμπιστευτικό έγγραφο προς τον υπουργό Παιδείας, (και το οποίο όλως τυχαίως διέρρευσε στα ΜΜΕ της προπαγάνδας) τα παρακάτω, σχετικά με τον καθορισμό του Σχολικού και Διδακτικού έτους, της περιόδου διδασκαλίας μαθημάτων, των αργιών και διακοπών:

1. Το σχολικό και το διδακτικό έτος να αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου.

2. Τα μαθήματα να αρχίζουν στις 6 Σεπτεμβρίου.

3. Στις 7 Ιανουαρίου, ημέρα εορτής του Αγίου Ιωάννη, να γίνεται μάθημα.

4. Η 30ή Ιανουαρίου να χαρακτηρισθεί ως ημέρα εορτής κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα.

5. Τα μαθήματα στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό να λήγουν στις 15 Ιουνίου και στο Γυμνάσιο και το Λύκειο (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.) στις 31 Μαΐου.

6. Το σχολικό έτος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση να λήγει στις 30 Ιουνίου. Το τελευταίο 10ήμερο του Ιουνίου να αξιοποιείται για επιμορφωτικά σεμινάρια.

7. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, και εφόσον το επιβάλλουν οι ανάγκες των Πανελλαδικών Εξετάσεων, να παρατείνεται το διδακτικό έτος, όσον αφορά μόνον τα Λύκεια ,και μέχρι τις 10 Ιουνίου.

Για μια ακόμη φορά οι υπεύθυνοι του υπουργείου νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλιθίου, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι οι χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες που χαρτιά κάθε χρόνο ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ στη μικρή χρονική διάρκεια του σχολικού έτους, αλλά στο ότι το υπουργείο αργεί επιδεκτικά να διορίσει αναπληρωτές.

Και για να γίνει περισσότερο κατανοητός, παραθέτω τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών στην α/θμια:

7/9/13 προσλήψεις 516 εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70-Δασκάλωνκαι 741 εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών

27/9/2014 προσλήψεις 873α

27/9/2014 προσλήψεις

13/12/2013 προσλήψεις

16/12/2014 προσλήψεις

Να πάμε και στην ειδική αγωγή;

30/9/2014 προσλήψεις

30/9/2014 προσλήψεις

25/11/2014 προσλήψεις

Χάθηκαν χιλιάδες ώρες λοιπόν στα σχολεία μας με ευθύνη του υπουργείου παιδείας.

Χάθηκαν χιλιάδες ώρες λοιπόν στα σχολεία μας για τις οποίες δεν ευθύνεται η διάρκεια του σχολικού έτους.

Χάθηκαν χιλιάδες ώρες λοιπόν στα σχολεία μας για τις οποίες κανείς δεν θα λογοδοτήσει, κανείς δεν θα αξιολογηθεί…