ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΛΟΣ!!!

Βάσω Ζαρκινού, Αιρετός ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας

Παναγιώτης Γκρέκας (αναπληρωματικός)

Εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων-Κινήσεων –Συσπειρώσεων

Με κατεπείγουσα εγκύκλιο το Υπουργείο Παιδείας ζητάει από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εντός 2 ημερών μέχρι δηλαδή αύριο το μεσημέρι ημέρα Παρασκευή καταγράψουν τις οργανικές θέσεις σχολείων : «Ενόψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» επισημαίνοντας ότι «…μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό.»

Στην προσπάθεια του να εξοικονομήσει χρήματα και να «εξορθολογήσει» το Υπουργείο Παιδείας , όπως διατείνεται τον τελευταίο καιρό διαλύει ότι έχει απομείνει από τη Δημόσια Εκπαίδευση Η μείωση των οργανικών θέσεων, οι συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις ανά την επικράτεια, δεν αφήνουν περιθώριο για καμία ψευδαίσθηση σχετικά με τις προθέσεις τους. Είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ , πολιτική που στοχοποιεί την εκπαίδευση σαν βασικό χώρο άντλησης των 30.000 απολύσεων που απαιτεί η τρόικα για το 2013.

Διαπιστώνουμε τα εξής :

Το Υπουργείο:

· Εισάγει νέες τακτικές όπου η «αυτοματοποιημένη αρμονικότητα» με βάση το survey θα καθορίζει που θα βρίσκονται παιδιά και εκπαιδευτικοί κάθε χρονιά.

· Δε λαμβάνει υπόψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε σχολείου , τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών και τις εισηγήσεις αρμοδίων για μικρότερα τμήματα , όπου αυτό είναι απαιτητό, (μικρό εμβαδόν τάξης, παιδιά του Τ.Ε. μέσα στην τάξη όπου σύμφωνα με το νόμο μειώνεται αναλογικά ο αριθμός των παιδιών, Ολοήμερα τμήματα στο Νηπιαγωγείο, ανομοιογενείς ομάδες παιδιών, παιδιά αλλόγλωσσα)

· Ετοιμάζει ομαδικές μετακινήσεις παιδιών-εκπαιδευτικών για να δικαιολογήσει την ανυπαρξία διορισμών – τη μείωση αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά κατά 80%, και το κλείσιμο σχολικών μονάδων .

· Καταργεί τις οργανικές θέσεες δασκάλων – νηπιαγωγών – ειδικοτήτων και όλων των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτές και μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε περιφερόμενους κρατικούς υπαλλήλους και τα παιδιά σε νομάδες

· Δεν αυξάνει την οργανικότητα των Νηπιαγωγείων με βάση τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο (Ν 4115/αρθρο 39) παραπέμποντας στις καλένδες γι άλλη μια φορά τα Νηπιαγωγεία.

· Υποβιβάζει –συγχωνεύει- σχολεία καταργώντας υπάρχοντα τμήματα στα σχολεία

Παράλληλα μια εκστρατεία τρομοκράτησης και πειθάρχησης των εκπαιδευτικών με την λεγόμενη αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση , (η οποία θα αναρτάται και στη σελίδα του σχολείου). τις επισκέψεις ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, τα πειθαρχικά με την αυτοδίκαιη αργία και οι επισκέψεις ελεγκτών Δημόσιας Διοικήσεις σε ΕΠΑΛ, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ:

Η δήθεν αυξημένη οργανικότητα είναι αυτή που θα τελειώσει τη φετινή σχολική χρονιά με σοβαρότατα κενά;

Η δήθεν αυξημένη οργανικότητα είναι αυτή που κλείνει τμήματα σε σχολεία ,διαλύει νηπιαγωγεία και αφήνει τα παιδιά χωρίς ειδικότητες ,

Η δήθεν αυξημένη οργανικότητα είναι αυτή που μετατρέπει κάθε ασθένεια εκπαιδευτικού σε μόνιμο κενό;