array(41) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1631082857:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "545557"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "60"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "3"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["add_post_diada_next"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_add_post_diada_next"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_60212afa891da" } ["add_post_in_roi"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_add_post_in_roi"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_60210261bb8b7" } ["add_post_diada"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_add_post_diada"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_60211cd0e950e" } ["add_post_in_slide"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_add_post_in_slide"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6020f9ae65c37" } ["ampforwp_custom_content_editor"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["ampforwp_custom_content_editor_checkbox"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["ampforwp-amp-on-off"]=> array(1) { [0]=> string(7) "default" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(117) "{"id":"e7c1a0f0-4586-49a2-aeae-2a5014addcbe","recipients":67757,"external_id":"4579e5b6-a79f-34f0-94ed-2e7b766c0fc7"}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["recipients"]=> array(1) { [0]=> string(5) "67757" } ["_yoast_wpseo_metadesc"]=> array(1) { [0]=> string(254) "Μη ικανοποίηση των αιτημάτων τους για μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις βλέπουν οι εκπαιδευτικοί, που κάνουν λόγο για ανεπαρκή μέτρα." } ["_wp_old_date"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2021-09-06" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

: Μη ικανοποίηση των αιτημάτων τους για μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις βλέπουν οι εκπαιδευτικοί, που κάνουν λόγο για ανεπαρκή μέτρα. Αυξάνονται τα ποσοστά εμβολιασμού, δεν ξεπερνούν όμως ακόμα το 20%.

Ελπίδα Οικονομίδη-

Αρνητική ήταν η πρώτη αντίδραση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών για τα μέτρα επιστροφής στα στις 13 Σεπτεμβρίου.

Με την ΔΟΕ να κάνει λόγο για «τραγική η επιμονή της Κυβέρνησης της Ν.Δ. και της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην επανάληψη της εφαρμογής της πολιτικής που κράτησε κλειστά τα σχολεία στο μεγαλύτερο μέρος της περσινής χρονιάς» και την ΟΛΜΕ να αναμένεται να συνεδριάσει την Τετάρτη, οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για ελλιπή μέτρα και ζητούν την μείωση του αριθμού στις τάξεις.

Νηπιαγωγεία και

Με τους μαθητές των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών να μην έχουν πρόσβαση στον , τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας για εντατικό τέστινγκ σε περίπτωση κρούσματος και rapid test στις δημόσιες δομές έχουν ήδη προκαλέσει φόβο και δυσανασχέτηση στους γονείς.

Ο σχεδιασμός προβλέπει σε περίπτωση κρούσματος, οι της τάξης να υποβάλλονται σε διάστημα επτά ημερών σε δύο εργαστηριακά τεστ (τα rapid προσφέρονται δωρεάν από τις δημόσιες δομές, εφόσον είναι ανεμβολίαστοι.

Στην περίπτωση δηλαδή των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού αυτό αφορά το 100% του μαθητικού πληθυσμού.

Σήμερα θα συναντηθεί η ΔΟΕ με την υφυπουργό Παιδείας Ζέτα Μακρή  και τον Γενικό Γραμματέα κ. Αλέξανδρο Κόπτση, όπου θα ζητηθούν περαιτέρω διευκρινίσεις, με την ομοσπονδία των δασκάλων όμως ήδη να έχει απορρίψει τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας.

Στα αιτήματα της ΔΟΕ είναι τα μαζικά δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ, σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές, με την ευθύνη του ΕΟΔΥ μέσα στα , διαφωνώντας παράλληλα με τα self-test για τους μαθητές και με τα  εργαστηριακά τεστ για τους .

Γυμνάσια και

Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ισχύουν τα ίδια μέτρα, μόνο που στην περίπτωση αυτή έχει ανοίξει η πλατφόρμα των εδώ και λίγους μήνες.

Η πλειονότητα των μαθητών, βέβαια, φαίνεται ότι έσπευσε να κάνει το εμβόλιο μετά την επιστροφή του από τις διακοπές, ιδίως στις ηλικίες 15-17 ετών, όπου ο αριθμός έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα φτάνοντας του 74.000, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Υπουργείου Υγείας, δηλαδή σε ποσοστό 23,1%, μαζί με τα ραντεβού που έχουν ήδη κλείσει οι έφηβοι.

Χαμηλότερα είναι τα ποσοστά στις ηλικίες 12-14 που αφορά τους μαθητές Γυμνασίου, όπου 36.500 μαθητές έχουν εμβολιαστεί, σε ποσοστό 11,5% μαζί με τα ραντεβού που έχουν ήδη κλείσει οι έφηβοι.

Υπενθυμίζεται ότι για τους εμβολιασμένους μαθητές προβλέπεται διενέργεια δύο εντός επτά ημερών μόνο σε περίπτωση κρούσματος εντός του τμήματός τους.

Με την τοποθέτηση της ΟΛΜΕ να αναμένεται τις επόμενες μέρες, κάποιοι εκπαιδευτικοί κρίνουν ότι παρά τις προσπάθειες του Υπουργείου Παιδείας να μην κλείσουν τα σχολεία, δεν μπορεί να αποτρέψει μια πιθανή επιστροφή στην τηλεκπαίδευση, σε περίπτωση που αυξηθούν περαιτέρω τα κρούσματα.