Σχολεία: Ανάγκη τροποποίησης του πρωτοκόλλου αναστολής λειτουργίας τμημάτων

Άμεση η ανάγκη τροποποίησης του πρωτοκόλλου αναστολής λειτουργίας τμημάτων σχολείου λόγω κορωνοϊού Αριθμός: 1088 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Γ’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Θέμα: Άμεση η...

Εκατοντάδες χαμένες εκπαιδευτικές ώρες εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή

Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού και εκατοντάδες χαμένες εκπαιδευτικές ώρες εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή στα σχολεία των Κυκλάδων Αριθμός: 103 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Γ’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ...

Εξαφάνιση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού από τα σχολεία μετά από 36 χρόνια

Εξαφάνιση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού από τα σχολεία μας έπειτα από 36 χρόνια εφαρμογής του Αριθμός: 70 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Γ’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Εξαφάνιση...

Ελλείψεις στελέχωσης στα σχολεία σε ειδικότητες Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

Ελλείψεις στελέχωσης στα σχολεία τυπικής ανάπτυξης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) όσον αφορά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης εκπαιδευτικής στήριξης, καθώς και στα σχολεία ειδικής εκπαίδευσης, όσον αφορά στις ειδικότητες Ειδικού Βοηθητικού...

Να δοθεί έγκριση από το Υπουργείο για τη λειτουργία 4 ολιγομελών τμημάτων στη Χίο

Με κείμενό της ζητεί να δοθεί έγκριση από το Υπουργείο για τη λειτουργία των τεσσάρων (4) ολιγομελών τμημάτων στα Επαγγελματικά Λύκεια της Χίου, και αιτούνται απάντησης. Αριθμός: 3812 Τύπος: Αναφορές...

Αντιρρήσεις για τα κριτήρια συγχώνευσης Δημοτικών σχολείων Καστοριάς

Εκφράζουν τις έντονες αντιρρήσεις και διαφωνίες τους στην επιλογή των κριτηρίων με βάση των οποίων αποφασίστηκαν η συγχώνευση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς «Ιφιγένεια Διδασκάλου» με το 3ο Δημοτικό Σχολείο...

Διαμαρτυρίες για το κόψιμο 11 ολιγομελών τμημάτων

Με επιστολές τους διαμαρτύρονται για την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να «κόψει» έντεκα (11) ολιγομελή τμήματα στις Κυκλάδες, οδηγώντας σε αδιέξοδο τους μαθητές που επέλεξαν τους συγκεκριμένους τομείς και τις...

Αμεση έγκριση ολιγομελών τμημάτων τάξεων Β και Γ Λυκείου Κυριακίου!

Αμεση έγκριση ολιγομελών τμημάτων τάξεων Β’ και Γ’ Λυκείου Κυριακίου Αριθμός: 8739 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Β’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Άμεση έγκριση ολιγομελών τμημάτων τάξεων...

Χωρίς πτυχία τελειόφοιτοι λίγο πριν την νέα σχολική χρονιά!

Λίγο πριν την νέα σχολική χρονιά, οι τελειόφοιτοι παραμένουν χωρίς πτυχία Αριθμός: 8744 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Β’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Λίγο πριν την νέα...

Ανεξήγητη καθυστέρηση στην αξιολόγηση των Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων

Ανεξήγητη μακρά καθυστέρηση στην αξιολόγηση των Ερευνητικών Κέντρων και των Ινστιτούτων και προτάσεις για βελτίωση της διαδικασίας αξιολόγησης από την Ένωση Ελλήνων Ερευνητών. Αριθμός: 8407 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος:...

Και οικογένειες με προνήπια και νήπια άνω των 4 ετών στους παιδικούς σταθμούς ΕΕΤΑΑ

Συμπερίληψη των οικογενειών με προνήπια και νήπια άνω των 4 ετών στην προβλεπόμενη οικονομική βοήθεια για την εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής. Αριθμός: 8350 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Β’...

Γιατί δεν υπάρχουν σχολές για τα επαγγέλματα οικοδομής

Μη ύπαρξη μόνιμων σχολών για τα επαγγέλματα περί την οικοδομή Αριθμός: 8378 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Β’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Μη ύπαρξη μόνιμων σχολών για...

Κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμήλιων (ΔΕΚ)

Κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμήλιων (ΔΕΚ) των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (ΑΕΑ) Αριθμός: 8081 Τύπος: Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος: Β’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα:...

Να ορθολογικοποιηθεί το πλαίσιο αξιολόγησης μαθητών στα μουσικά μαθήματα στα σχολεία

Με επιστολή της ζητεί να ορθολογικοποιηθεί το πλαίσιο αξιολόγησης των μαθητών στα μουσικά μαθήματα στα σχολεία αυτά, ώστε να μπορούν να επαναξιολογηθούν, όπως αντίστοιχα οι μαθητές που δεν έχουν επιτύχει...

Να γίνει οριστική διευθέτηση της σχολικής στέγασης των ΑμεΑ μαθητών

Με επιστολή του ζητεί την οριστική διευθέτηση του ζητήματος της σχολικής στέγασης των ΑμεΑ μαθητών του, και αιτείται απαντήσεων. Αριθμός: 3371 Τύπος: Αναφορές Συνοδος / Περίοδος: Β’ Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ...