• Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στις περιφερειακές διευθύνσεις και στην Κεντρική Υπηρεσία

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔10/11/2020 - 14:03 | Author: Newsroom Ipaidia

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στις περιφερειακές διευθύνσεις και στην Κεντρική Υπηρεσία. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας.

Η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19), αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133//οικ.20764/7-11-2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού (COVID-19), κατά το χρονικό διάστημα από 7/11/2020 έως και 30/11/2020, το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:

Για όλα τα επιδόματα στο τηλ. 2106241888

Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ (Αθήνα):
1) Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238-e-mail: [email protected]

2) Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206-e-mail: [email protected]

3) Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103-e-mail: [email protected]

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση [email protected] είτε ταχυδρομικά.

Για τις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ:
Περ/κή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313324958, 2313324948, e-mail: pdkm.[email protected]

Περ/κή Δ/νση Ανατ.Μακεδονίας & Θράκης, (Κομοτηνή), τηλ: 2531355212, 221, 222, 234, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη), τηλ. 24610 32307, 2461036484, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Ηπείρου (Ιωάννινα), τηλ. 26513 70808, 70814, 70830, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Θεσσαλίας (Λάρισα), τηλ. 2413509425, 2413509400, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Στ. Ελλάδας (Λαμία), τηλ.: 2231355316, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Δυτ. Ελλάδας (Πάτρα), τηλ. 2613615745, 2613615730, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Πελοποννήσου (Τρίπολη), τηλ. 2713602735,707,728, e-mail: [email protected]

Περ/κή Δ/νση Κρήτης (Ηράκλειο), τηλ. 2813407246, e-mail: [email protected][email protected]

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.





  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: