Το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) με σημερινή του ανακοίνωση και στη βάση εμπεριστατωμένων στοιχείων και αναλύσεων που παρουσιάζει αντικρούει την άποψη ότι η Ελλάδα επιλέγεται κυρίως ως φθηνός προορισμός. Χαρακτηρίζει την αντίληψη αυτή εσφαλμένη, επισημαίνοντας ότι το προφίλ των τουριστών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει και η Ελλάδα προσελκύει επισκέπτες υψηλών εισοδημάτων.

Η ενίσχυση του τουρισμού επισκεπτών από ανώτερες εισοδηματικές τάξεις είναι εμφανής. Τουλάχιστον 6 στους 10 τουρίστες είναι υψηλού εισοδηματικού προφίλ.

Η άνοδος του τουρισμού πολυτελείας αποτυπώνεται στην υψηλή διψήφια αύξηση στις tax free αγορές, στην ενίσχυση των τουριστικών εισπράξεων 1 δισ. ευρώ επιπλέον τη φετινή χρονιά σε σχέση με το 2017, και στην αυξημένη κατά 12% κερδοφορία των ξενοδοχείων το πρώτο πεντάμηνο του 2018 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.

Ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα όχι μόνο έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε αφίξεις και έσοδα, αλλά έχει συμπαρασύρει στην ανάπτυξη και σειρά άλλων παραγωγικών κλάδων που αποτυπώνονται σε όλα τα επίσημα στοιχεία και δείκτες.

Ο ΣΕΤΕ επιδιώκει τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχομένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, στηρίζει την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και αναδεικνύει από την πλευρά του την αξία του τουρισμού στο σύνολο της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα με μία πολύ επιτυχημένη καμπάνια της Marketing Greece για τον τουρισμό «Τουρισμός -Αξία για Όλους».

Άλλωστε, ο ιδιωτικός τομέας και τα μέλη του ΣΕΤΕ αναγνωρίζουν ότι η τουριστική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε τα τελευταία χρόνια με συγκεκριμένο σχεδιασμό και στρατηγική από το Υπουργείο Τουρισμού, συνέβαλε στην αύξηση του κύκλου εργασιών όχι μόνο του τουριστικού τομέα αλλά όλων των κλάδων της οικονομίας που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με την κατακόρυφη αύξηση του τουρισμού.