Οι πολίτες θα αποκτήσουν πλέον ενεργό ρόλο στην των , καθώς προωθείται ένα νέο σύστημα που τους επιτρέπει να βαθμολογούν την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν.

Η βαθμολογία θα κυμαίνεται από το 1 έως το 10, προσφέροντας μια άμεση αποτύπωση της ικανοποίησης ή της δυσαρέσκειας των πολιτών.

Στο αρχικό στάδιο εφαρμογής του μέτρου, η αξιολόγηση θα αφορά συγκεκριμένα τις υπηρεσίες που παρέχουν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), τα ληξιαρχεία καθώς και τις διαδικασίες που σχετίζονται με την καταχώριση συμβολαίων.

Δείτε επίσης

Δημόσιο - Αξιολόγηση: Τι θα βαθμολογήσουμε  από το 1 έως το 10 - Τι ακολουθεί

Η επιλογή αυτών των υπηρεσιών θεωρείται ενδεικτική, καθώς καθημερινά εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό πολιτών και επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητα.

Το σχέδιο προβλέπει ότι η συμμετοχή των πολιτών στην αξιολόγηση θα γίνεται απευθείας, χωρίς τη διαμεσολάβηση άλλων φορέων ή διαδικασιών, επιτρέποντας έτσι μια αμεσότερη και πιο ακριβή καταγραφή της εμπειρίας τους.

Η κυβέρνηση επιδιώκει, μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, να ενισχύσει τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στο Δημόσιο. Παράλληλα, σχεδιάζεται να διευρυνθεί σταδιακά το πρόγραμμα και σε άλλες υπηρεσίες, ώστε να διαμορφωθεί μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους τομείς της δημόσιας διοίκησης.

Δείτε επίσης