: Μπαράζ προσλήψεων – Ο προγραμματισμός προσλήψεων εμφανίζεται πλήρως ισορροπημένος εμπίπτοντας στον κανόνα 1:1 (μία πρόσληψη για κάθε μία αποχώρηση), όπως έχει προκύψει από τις εκτιμήσεις που έχουν διενεργηθεί σε συνεργασία με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

15.836 από  το εντός του 2022 σύμφωνα με το σχέδιο που παρουσίασε ο αρμόδιος υπουργός Μάκης Βορίδης στο υπουργικό συμβούλιο.

Αναλυτικότερα, στόχος του προγραμματισμού αποτελεί η ποιοτική αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης γι αυτό και προτεραιοποιούνται οι προσλήψεις υπαλλήλων κατηγορίας Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης πάντα σε συνάρτηση με τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης και τα αιτήματα που υπέβαλαν οι φορείς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προγραμματισμός προσλήψεων εμφανίζεται πλήρως ισορροπημένος εμπίπτοντας στον κανόνα 1:1 (μία πρόσληψη για κάθε μία αποχώρηση), όπως έχει προκύψει από τις εκτιμήσεις που έχουν διενεργηθεί σε συνεργασία με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Βορίδης πρότεινε για το έτος 2022 την έγκριση συνολικά 15.836 προσλήψεων τακτικού προσωπικού για την κάλυψη θέσεων σε στρατιωτικές και παραγωγικές σχολές, ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Υπουργείου Υγείας, καθώς και στο διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των φορέων τόσο της Κεντρικής όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Επιπροσθέτως, για πρώτη φορά εντάσσεται στον ετήσιο προγραμματισμό και το προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου/συμβάσεων μίσθωσης έργου και εφαρμόζεται για πρώτη φορά περιορισμός κατά 10% στον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό προσλήψεων σε σχέση με το 2020 ο οποίος διαμορφώνεται στις 25.344 θέσεις εργασίας που θα κατανεμηθούν στα Υπουργεία.

Τέλος, επισημαίνεται ότι έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή ο ετήσιος κύκλος κινητικότητας με το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας που λειτουργεί σε δύο κύκλους (Ιανουάριος – Μάιος και Οκτώβριος – Δεκέμβριος) και ο οποίος, σε συνάρτηση με τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων, έχει βάλει μία τάξη στο θέμα της συνολικής κάλυψης των αναγκών της Δημόσιας Διοίκησης.