Με 34 μετάλλια επιστρέφουν οι Έλληνες μαθητές που συμμετείχαν στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα
Έχοντας στις αποσκευές της 34 μετάλλια από τα οποία τα 14 είναι χρυσά επιστρέφει αύριο Τετάρτη στις 23:30 το βράδυ η ελληνική αποστολή των μαθητών/τριών-αθλητών/τριών οι οποίοι συμμετείχαν στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα που διεξήχθη στις πόλεις Μαρακές και Καζαμπλάνκα του Μαρόκο. {ad} Η Ελλάδα κατέκτησε την 1η θέση στα μετάλλια στην κολύμβηση με 20 μετάλλια […]