Έρευνες για την πτώση του φοιτητή στο ΑΠΘ – Τι του έσωσε τη ζωή
Ο φοιτητής εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παπανικολάου . Υπενθυμίζουμε ότι το μεσημέρι της Τρίτης έπεσε στο κενό από παράθυρο τρίτου ορόφου της Σχολής, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής μαθήματος. Ο νεαρός φαίνεται πως στάθηκε πολύ τυχερός και απέφυγε τα χειρότερα, διότι την ώρα που έπεφτε από το παράθυρο της σχολής του, φορούσε το σακίδιο πλάτης […]