Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών του νέου Λυκείου, το μάθημα της «Πολιτικής Παιδείας» αντικαθιστά τα μαθήματα των «Αρχών Οικονομίας», Κοινωνιολογίας και Πολιτικής Επιστήμης.

Το μάθημα της Οικονομίας το οποίο διδασκόταν ως αυτοτελές, σύμφωνα με τις επιστημολογικές αρχές και τη διδακτική μεθοδολογία που ακολουθούσαν οι διδάσκοντες, ήταν ιδιαίτερα αγαπητό στους μαθητές και πρόσφερε συστηματοποιημένα και με κατανοητό τρόπο τις βασικές οικονομικές έννοιες, έννοιες απαραίτητες για κάθε πολίτη προκειμένου να κατανοήσει, να ερμηνεύσει και να συνειδητοποιήσει την οικονομική πραγματικότητα.

Έτσι το μάθημα της Οικονομίας, σύμφωνα με το Νόμο 4186/13, διδάσκεται ως ξεχωριστό-αυτοτελές μάθημα μόνο στη Γ΄ τάξη του Γενικού Λυκείου. Θεωρούμε όμως οπισθοδρόμηση και την κατάργηση του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» της Γ΄ τάξης Λυκείου, ενός αντικειμένου που είναι απαραίτητο σε όλους τους κλάδους σπουδών και είναι ενταγμένο στα σύγχρονα διεθνή εκπαιδευτικά συστήματα.

Με τη διδασκαλία του μαθήματος της «Πολιτικής Παιδείας» διαπιστώνουμε ότι παρουσιάζεται μεγάλη σύγχυση των μαθητών ως προς τις έννοιες που καλούνται να κατανοήσουν και να αφομοιώσουν.

Αυτό συμβαίνει γιατί κυριαρχεί μια κοινωνιολογίζουσα προσέγγιση των οικονομικών και πολιτικών φαινομένων που οδηγεί σε διαστρέβλωση του αντικειμένου και της διδασκαλίας τους.

Εκτός των άλλων υπάρχουν και πλείστα επιστημονικά λάθη σχετικά με το αντικείμενο της Οικονομίας.

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.

Με εκτίμηση Εκ του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Οικονομολόγων