Για το β’ τετράμηνο του διδακτικού έτους μετατίθενται τα του και των δύο πρώτων τάξεων του , καθώς τα μαθήματα στις δύο αυτές βαθμίδες της εκπαίδευσης συνεχίζονται διαδικτυακά, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας “Πρώτο Θέμα” .

Τι θα γίνει με το

Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο ήταν να γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Στο πλαίσιο της ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης μεταξύ άλλων και τα εργαλεία “Ασκήσεις” και “Εργασίες” από την ηλεκτρονική τάξη -e-class, τα εργαλεία “e-me assignments” “e-portfolio” και “e-me content” της πλατφόρμας e-me.

Επίσης σύμφωνα με το δημοσίευμα μια πρόταση που διατύπωσε η Υπουργός κ. Κεραμέως ήταν να άνοιγε τουλάχιστον η για τους μαθητές που δίνουν εφέτος .

Πανελλήνιες 2021: Η μείωση της ύλης και οι αλλαγές στο εξεταστικό σύστημα

Πανελλήνιες 2021: Όλες οι αλλαγές στην εξεταστέα ύλη ΕΔΩ

Η πρόταση αυτή συζητήθηκε στην επιτροπή των λοιμωξιολόγων και χαρακτηρίστηκε “ενδιαφέρουσα” από ορισμένα μέλη της . Βασικό επιχείρημα για τη συγκεκριμένη πρόταση είναι ότι οι συγκεκριμένοι μαθητές είναι υποψήφιοι για τις και θα πρέπει να ετοιμαστούν σωστά, ενώ εκτιμάται ότι αν δεν ανοίξουν παράλληλα και οι άλλες τάξεις Λυκείου και τηρηθούν τα μέτρα, ο κίνδυνος μετάδοσης θα είναι μικρός.

Το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη του πρώτου τετραμήνου προβλέπει να υπολογιστεί με βάση την επίδοση στην τάξη και την έως τώρα απόδοση και στο β’ τετράμηνο για να γίνουν διπλά διαγωνίσματα, καθώς οι μαθητές θα εξεταστούν με διαγωνίσματα και στην ύλη του α’ τετραμήνου.

Οι μαθητές της Γ Λυκείου θα έχουν μειωμένη ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η μείωση αυτή βοηθά και τους αποφοίτους των δύο τελευταίων ετών που θα δώσουν εκ νέου εξετάσει για τα πανεπιστήμια ώστε να μη δώσουν ξεχωριστά εξετάσεις.

Ο λόγος που το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να προχωρήσει στη μείωση της ύλης στη Γ’ Λυκείου είναι το γεγονός ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να υποκαταστήσει πλήρως τη διδασκαλία στην τάξη.