Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πάτρας καταδικάζει με κατηγορηματικό τρόπο τη σωματική και λεκτική βία, που δέχτηκε η συνάδελφος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κ. Αχαΐας κατά τη διάρκεια τέλεσης των καθηκόντων της.

ΣΕΠΕ Πάτρας

Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κ. Αχαΐας και τη Διεύθυνση Π.Ε. Αχαΐας, στις 16/12/2019 γονέας μαθητή του σχολείου επιτέθηκε σε συνάδελφο από το ειδικό βοηθητικό προσωπικό του σχολείου, χτυπώντας την με γροθιά στο πρόσωπο και εφόσον είχε προηγηθεί λεκτική επίθεση τόσο από αυτόν όσο και από το γιο του σε εκπαιδευτικούς του σχολείου. Το περιστατικό, όπως είναι φυσικό, προκάλεσε ταραχή στην εκπαιδευτική κοινότητα και κυρίως στους μαθητές. Η συνάδελφος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου τις παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειας και ο γονέας συνελήφθη από την αστυνομία.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πάτρας καταδικάζει με κατηγορηματικό τρόπο τη σωματική και λεκτική βία, που δέχτηκε η συνάδελφος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κ. Αχαΐας κατά τη διάρκεια τέλεσης των καθηκόντων της.

Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη συνάδελφο του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κ. Αχαΐας, την οποία στηρίζουμε ηθικά, συνδικαλιστικά και νομικά. Δηλώνουμε επίσης τη συμπαράστασή μας στο Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου για την αναστάτωση που υπέστη και για κάθε ενέργεια στήριξης της συναδέλφου, που θα αποφασίσει.

Τονίζουμε πως τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να απομονώνονται από την εκπαιδευτική κοινότητα και δεν είναι ικανές να κάμψουν το ηθικό των εκπαιδευτικών, που ως επιστήμονες προσπαθούν να λύνουν τις κάθε είδους διαφορές που προκύπτουν στο σχολείο με παιδαγωγικό τρόπο και με σεβασμό προς όλους τους μαθητές και τους γονείς.

Ως εκπαιδευτικοί, υπερασπιζόμαστε με ήθος και πάθος το δημόσιο σχολείο, καθώς και το δικαίωμα όλων στην μόρφωση. Δεν ανεχόμαστε καμία είδους απειλή, καμία προσβολή της προσωπικότητάς μας και πολύ περισσότερο καμία σωματική και λεκτική βία. Το σχολείο είναι χώρος πολιτισμού, χαράς και δημιουργίας. Δε θα επιτρέψουμε καμιά είδους βία μέσα σε αυτό.