Συγκροτήθηκε με απόφαση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Αντικείμενο του ομάδας εργασίας αποτελεί η μελέτη και η κατάθεση εισήγησης στο ΔΣ του ΙΕΠ σχετικά με τα ακόλουθα ζητήματα:
– Καταγραφή ευρωπαϊκών και διεθνών καλών πρακτικών σε θέματα μαθητικής διαρροής.
– Μελέτη τρόπου αξιοποίησης δεδομένων και πληροφοριών που συγκεντρώνονται από το Διαδικτυακό Πληροφοριακό Σύστημα Myschool (σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ–Διόφαντος.
-Στατιστική επεξεργασία- Ποιοτική ανάλυση των πληροφοριών του Myschool.
-Δημιουργία επιμέρους δεικτών για την αξιοποίησή τους στην ποιοτική επεξεργασία των δεδομένων και στην εξαγωγή συμπερασμάτων – προτάσεων – μέτρων για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
-Εξαγωγή συμπερασμάτων για θέματα μαθητικής διαρροής, τα οποία συσχετίζονται με κοινωνικά δεδομένα.
-Διατύπωση προτάσεων αντιμετώπισης της μαθητικής διαρροής με τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων.
Στο πλαίσιο αυτό, θα συγκεντρωθούν στοιχεία τόσο από τη διεθνή εμπειρία όσο και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και θα προταθούν δράσεις και παρεμβάσεις με τη μορφή προτεινόμενων Πράξεων που ενδέχεται να χρηματοδοτηθούν κατά τη Προγραμματική Περίοδο 2014-2020, ώστε να συμβάλουν στην καταπολέμηση της μαθητικής διαρροής.