Σύμφωνα με την Επιστολή των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής προς το Ι.Ε.Π. (), η μοναδική πρόταση για τον εξορθολογισμό της ύλης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που δεν εγκρίθηκε, αφορά την Επιτροπή για την ύλη του μαθήματος Πληροφορικής – Τ.Π.Ε. το οποίο διδάσκεται στα Δημοτικά Σχολεία. H επίσημη αιτιολόγηση είναι οι αντιδράσεις Πανεπιστημιακών Καθηγητών Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι οποίοι θεώρησαν ότι η πρόταση ήταν «πολύ υπέρ της Πληροφορικής». Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (), καταγγέλλει ως μεθοδευμένες τις ενέργειες αυτές από το Ι.Ε.Π., με σκοπό να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της πρότασης της Επιτροπής και να αλλάξουν οι παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι του μαθήματος, προκειμένου να μην απαιτείται εκπαιδευτικός Πληροφορικής για τη διδασκαλία του. Εκφράζει δε, την έντονη διαμαρτυρία της για την απαράδεκτη στάση που τηρεί το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. αλλά και την αποφασιστικότητά να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους πρακτικές.

Η Ένωσή μας, από τον Ιούλιο, με σχετικό Δελτίο Τύπου () και με αφορμή τη συγκρότηση της παραπάνω Επιτροπής είχε επισημάνει, μεταξύ άλλων, ότι είναι απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε. αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20, για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού. Καλούμε τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. κ. Γ. Κουζέλη, να δημοσιοποιήσει άμεσα:

– Τα μέλη της Επιτροπής εξορθολογισμού ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε.

– Την πρόταση της Επιτροπής εξορθολογισμού ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε.

– Το απόσπασμα του Πρακτικού της σχετικής συνεδρίασης του Δ.Σ. για το μάθημα Τ.Π.Ε.

Τέλος, η Π.Ε.ΚΑ.Π. δηλώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι θα αναλάβει όλες τις νομικές πρωτοβουλίες που προβλέπονται, ώστε να διασφαλίσει τα δικαιώματα των Καθηγητών Πληροφορικής και το κύρος της Επιστήμης των Υπολογιστών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.