Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών των ιδιαιτέρων μαθημάτων, το αυξημένο τους κόστος, αλλά και ο βαθμός της φοροδιαφυγής που προκύπτει από τη μη έκδοση αποδείξεων, καταδεικνύονται στην πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η PALMOS ANALYSIS για λογαριασμό του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής και παρουσιάστηκε στην ετήσια εκδήλωση του ΣΕΦΑ.

Ποιοι κάνουν τα ιδιαίτερα μαθήματα

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΕΦΕ το 22% των μαθητών του Λυκείου που προτιμούν να κάνουν μαθήματα στο σπίτι επιλέγουν για δάσκαλο κάποιον συγγενή ή φίλο τους, το 11% καθηγητή δημόσιου σχολείου και το 3% κάποιον φοιτητή.

Χωρίς να παραληφθεί ο παράγοντας της πολλαπλής επιλογής, το 80% δήλωσε πως