Ηλιούπολη: Η ανακοίνωση του ΚΑΤ για τη 17χρονη

Ηλιούπολη: Η ανακοίνωση του ΚΑΤ για τη 17χρονη

Πίνακας περιεχομένων

Ο διοικητής Ασκληπιείου Βούλας, Αιμίλιος Βουγιουκλάκης ενημέρωσε για το περιστατικό πως περί τις 12.30 προσήλθαν στο τμήμα επειγόντων τα δύο 17χρονα κορίτσια.

Η πρώτη διασωληνώθηκε, καθώς η κατάστασή της κρίθηκε εξαιρετικά κρίσιμη, και αναμένεται διακομιδή της στο ΚΑΤ για να χειρουργηθεί μόλις σταθεροποιηθεί. Η δεύτερη νεαρή προσήλθε σε ανακοπή με πολλαπλά βαριά τραύματα, και παρά τις προσπάθειες ανάνηψης που διήρκησαν πάνω από μία ώρα, κατέληξε τραγικά.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα δύο 17χρονα κορίτσια ανέβηκαν στην ταράτσα κτιρίου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, κλείδωσαν την πόρτα και κάτω από άγνωστες ακόμα συνθήκες βρέθηκαν στο κενό.

Έχουν σπεύσει στο σημείο ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., ενώ οι συνθήκες του περιστατικού ερευνώνται.

Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ως εξαιρετικά κρίσιμη.

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο iPaidia.gr