Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Το ότι άνθρωποι ανίδεοι αποφασίζουν για το μέλλον της εκπαίδευσης, αυτό δε χωράει καμιά αμφιβολία.

Το έχει ζήσει η εκπαίδευση στο πετσί της εδώ και πολλά χρόνια και το ζει πιο έντονα τον τελευταίο καιρό!

Κερασάκι στην τούρτα, οι ελάχιστες προσλήψεις μουσικών στα ΣΜΕΑΕ…

Μόλις 25, όταν πέρσι πήρε 65 και πάλι ήταν ελάχιστοι, αν αναλογιστούμε το μέγεθος των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής που υπάρχουν στη χώρα.

Γνωρίζουν άραγε αυτοί που αποφασίζουν τις περικοπές ότι:

· Η μουσική μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με αυτισμό στην ανάκληση σημαντικών πληροφοριών για μάθηση;

· Τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν ένα ακουστικό από ένα οπτικό ερέθισμα ιδιαίτερα όταν το ακουστικό ερέθισμα είναι μουσικό;

· Η μουσική επίσης ενισχύει την προσοχή των παιδιών με ειδικές ανάγκες σε οργανωμένες δραστηριότητες και μειώνει την συναισθηματική φόρτιση που έχει να κάνει με το άγχος;

· Μειώνει της κρίσεις και την επιθετικότητα που έχουν;

· Επίσης βοηθάει στην κοινωνικοποίηση τους;

Σε όλους μας κάνει καλό.

Ας σκεφτούμε τη ζωή μας χωρίς μουσική ….

Αν υπάρχει ακόμα κάποιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση σ΄ αυτό το δύσμοιρο υπουργείο που να μπορεί να παρέμβει, ας το κάνει…

Εγκληματούν όσοι βγάζουν τη μουσική από την ειδική αγωγή…

Κυριολεκτικά εγκληματούν!