Έκκληση να παραταθούν για λίγες ημέρες οι , απευθύνει με δήλωσή του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης.

«Ώστε να μην μετατραπούν τα παιδιά μας σε πειραματόζωα και τα σχολεία σε τόπους υπερμετάδοσης της νόσου και διάδοσης του ιού στις οικογένειες και τους εκπαιδευτικούς.

Στην δήλωσή του, ο κ. καταγγέλλει την κυβέρνηση που ανοίγει τη Δευτέρα τα σχολεία ανοχύρωτα, με μόνο ένα επιπλέον , επικαλούμενη δήθεν τη διεθνή εμπειρία, και τονίζει: “Είναι αναγκαία η μικρή παράταση των διακοπών για να μπορέσει να ανασάνει το ΕΣΥ, σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα κατέχει αναλογικά το μαύρο ρεκόρ παγκοσμίως σε αριθμό κρουσμάτων, θανάτων και νοσηλευομένων σε ΜΕΘ.

Στην δήλωσή του επισημαίνει ακόμη: «Στις άλλες χώρες ο εμβολιασμός είναι καθολικός, ενώ εδώ υστερεί, ιδιαίτερα μάλιστα στα νέα παιδιά και όχι με ευθύνη των οικογενειών τους. Στις άλλες χώρες τα τμήματα κλείνουν με 1 ή 2 κρούσματα. Εδώ διατηρείται το 50+1%, δηλαδή πρέπει να αρρωστήσουν τουλάχιστον 12 παιδιά για να κλείσει ένα τμήμα. Το μέτρο αυτό αποφάσισε μονομερώς η κυβέρνηση. Είναι μέτρο πολιτικής σκοπιμότητας και όχι επιδημιολογικής ευθύνης. Στις άλλες χώρες χορηγούνται δωρεάν τεστ PCR, εδώ πληρώνονται πανάκριβα. Στις άλλες χώρες μοιράζονται δωρεάν μάσκες αυξημένης προστασίας στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Εδώ όχι. Στις άλλες χώρες δεν αυξήθηκε ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα, όπως παράλογα έγινε εδώ φέτος».

Ο πρώην υπουργός Παιδείας υπογραμμίζει ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. απευθύνει έκκληση να ακουστεί η γνώμη πολλών ειδικών, αλλά και η αγωνία των γονιών και των εκπαιδευτικών. Να μην ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα για λίγες ημέρες, ως ότου να ξεσπάσει το κύμα της πανδημίας. Είναι αναγκαία η μικρή παράταση των διακοπών για να μπορέσει να ανασάνει το ΕΣΥ, σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα κατέχει αναλογικά το μαύρο ρεκόρ παγκοσμίως σε αριθμό κρουσμάτων, θανάτων και νοσηλευομένων σε ΜΕΘ. Να καταργηθεί το 50+1% που λειτουργεί ως μηχανισμός μετάδοσης του . Τα σχολεία πρέπει να λειτουργήσουν με ασφάλεια και τα παιδιά σύντομα να επιστρέψουν στο φυσικό τους περιβάλλον».