Αντί του σχεδιασμού με τη συνεργασία όλων των παραγόντων που εμπλέκονται στη λειτουργία των ΑΕΙ και των ΤΕΙ και κυρίαρχα των ίδιων των εκπαιδευτικών και ερευνητών, έχουν κυριαρχήσει αναπαλαιωμένες πρακτικές αυθαιρεσίας, συναλλαγών και παρασκηνίων.

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

Η όξυνση στο που κατευθύνθηκε εναντίον των μελών που το στελεχώνουν και το λειτουργούν, η άναρχη ίδρυση Τμημάτων Μαθηματικών και άλλων πεδίων χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και ερευνητικούς προσανατολισμούς, η επιφανειακή αντιμετώπιση των σπουδών στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, προκαλούν την απογοήτευση της επιστημονικής κοινότητας, εκνευρισμό και αντιθέσεις στα Ιδρύματα, ενώ οδηγούν το Υπουργείο σε παλινωδίες με διακηρύξεις νέων λαθών επί λαθών.

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να δείξει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στο επιστημονικό και ερευνητικό προσωπικό της χώρας μας και να οργανώσει έναν ειλικρινή διάλογο επί των προσανατολισμών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τον οποίο να προκύψουν λειτουργικά οργανωσιακά σχήματα.

Να σταματήσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες αυθαίρετης ανάθεσης επιστημονικής και εκπαιδευτικής ευθύνης σε πρόσωπα και φορείς που δεν τους αναλογούν.