Ο εγκλεισμός και η αποκοπή από το σχολικό περιβάλλον λόγω πανδημίας είχαν σοβαρές επιπτώσεις στη ψυχολογία των .

Η ανακοίνωση

Η Β’ ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί τους συναδέλφους να συνυπογράψουν το κείμενο που
επισυνάπτεται, με το οποίο ζητάμε:

τη μη εφαρμογή της για την Α΄ και Β΄ Λυκείου και

Σχετικά με τις προαγωγικές, απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών όλων των τύπων Λυκείου και τις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, επισημαίνουμε τα εξής:

Ο εγκλεισμός και η αποκοπή από το σχολικό περιβάλλον λόγω πανδημίας είχαν σοβαρές επιπτώσεις στη ψυχολογία των μαθητών. Η παρατεταμένη τηλεκπαίδευση δημιούργησε νέα μαθησιακά κενά. Την τελευταία διετία οι μαθητές/τριες δεν έχουν υποβληθεί σε γραπτή δοκιμασία λόγω των εξαιρετικών συνθηκών που επικράτησαν εξαιτίας της πανδημίας.

Η φετινή σχολική χρονιά κάθε άλλο παρά κανονική μπορεί να χαρακτηριστεί. Μεγάλη καθυστέρηση στην κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών, πολυήμερες απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών λόγω covid.

Αντί αυτές οι παράμετροι να ληφθούν υπόψη από το Υπουργείο Παιδείας, το Υπουργείο επιμένει στην υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του:

εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων για την Α΄ και Β΄ Λυκείου και της ΕΒΕ.

Με νέα εγκύκλιο ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτσης, εμπλέκοντας και τους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου, καλεί τους εκπαιδευτικούς να καλύψουν πλήρως την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές, ακόμα και με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.

Με το κείμενο αυτό που φέρει τις υπογραφές μας, ως εκπαιδευτικοί, ζητάμε τη μείωση – αναδιάρθρωση της ύλης των Πανελλαδικών Εξετάσεων και της ύλης των άλλων τάξεων, και τη μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων.