Για το ζήτημα της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων η κ . ανέφερε πως «κανένα σύστημα δε μπορεί να βελτιωθεί εάν πρώτα δεν καταγραφεί».

Βασικός στόχος η διασύνδεση του εκπαιδευτικού συστήματος με την αγορά εργασίας όπου ήδη από τη Δευτέρα Δημοτικού θα ξεκινούν μαθήματα στα εργαστήρια δεξιοτήτων

Ζούμε σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη καμπή αλλαγής της φιλοσοφίας του σχολείου. Εκτός από τη γνώση το σχολείο πρέπει να παρέχει και τις ήπιες δεξιότητες, ανέφερε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, το οποίο τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, με συντονιστή το δημοσιογράφο  Απόστολο Μαγγηριάδη.

Όπως ανέφερε η κ. Κεραμέως δημιουργούνται εργαστήρια δεξιοτήτων με θεματικές, όπως τον εθελοντισμό, τη ρομποτική, την επιχειρηματικότητα και τη σεξουαλική αγωγή. «Εντάσσουμε τη βιωματική μάθηση με 453 καινούργια προγράμματα. Προχωράμε στο πολλαπλό βιβλίο για να δώσουμε την ελευθερία κινήσεων στους εκπαιδευτικούς» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε πως πρέπει τα παιδιά να μάθουν την προσαρμοστικότητα γιατί ζούμε σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται. Πλέον γίνεται υποχρεωτικό το νηπιαγωγείο για δύο έτη από τον προσεχή Σεπτέμβριο για παιδιά 4 ετών και ενισχύονται τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία σε κάθε κεντρική Περιφέρεια της χώρας.

Βασικός στόχος η διασύνδεση του εκπαιδευτικού συστήματος με την αγορά εργασίας όπου ήδη από τη Δευτέρα Δημοτικού θα ξεκινούν μαθήματα στα εργαστήρια δεξιοτήτων. Παράλληλα προχωράμε έτσι ώστε η επαγγελματική εκπαίδευση να έρθει πιο κοντά με την αγορά εργασίας. Είναι απαραίτητη η εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων και η διασύνδεσή τους με την αγορά εργασίας, με κίνητρα για έρευνα, για συνεργασίες με ιδιωτικές εταιρείες αλλά και τη δημιουργία spin-off εταιρειών.

Επιπρόσθετα, ανέφερε ότι ξεκινάει η δημιουργία αγγλόφωνων μαθημάτων για ξένους φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν στη χώρα μας.

Για το ζήτημα της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων η κ . Κεραμέως ανέφερε πως «κανένα σύστημα δε μπορεί να βελτιωθεί εάν πρώτα δεν καταγραφεί». Η χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων πρέπει να συνδέεται με αντικειμενικά κριτήρια αλλά και με κριτήρια ποιότητας και πλέον η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων θα γίνεται βάσει αξιολόγησης από μια Εθνική Ανεξάρτητη Αρχή.