λλάζουν τον τρόπο κατανομής των διδακτικών ωρών στα σχολεία

Με αφορμή νέα εγκύκλιο για την καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Κίνδυνο να δημιουργηθούν “στρατιές” υπεραρίθμων καθηγητών που θα κινδυνεύσουν να βρεθούν εκτός Γυμνασίων και Λυκείων, ακόμη κι αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με πολυετή εμπειρία, “διαβάζει” πίσω από τη εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και υπεραριθμιών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Ρεπορτάζ: Ελένη Χάνου

Η ΕΛΜΕ θα κινηθεί νομικά κατά της εγκυκλίου για να προασπίσει τα δικαιώματα των καθηγητών, ιδίως των παλαιότερων.

Αναδημοσίευση από ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, 16/5/2014

στούν τα προεδρικά διατάγματα για την καταγραφή των πλεονασμάτων σε διαφορετική περίπτωση προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά για να διασφαλίσει τις θέσεις των εκπαιδευτικών που απειλούνται να εκδιωχθούν από το δημόσιο σχολείο.

 

ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων

Θέμα: «Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού »

Με την Αρ.πρωτ.8078/08-05-2014 καλείτε τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων να συμπληρώσουν τον πίνακα Α που αφορά τα κενά και τα πλεονάσματα των Σχολείων.

Στις Οδηγίες συμπλήρωσης αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση που το μάθημα διδάσκεται με πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων της μιας ειδικότητας οι ώρες θα πρέπει να μοιράζονται ισομερώς κατά κλάδο και ειδικότητα σύμφωνα με την υπ΄αριθμ.70607/Δ2/23-05-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου»

Σας ενημερώνουμε ότι η συγκεκριμένη Εγκύκλιος, την οποία επικαλείστε, αναφέρεται σε ισομερή κατανομή των ωρών σε όλους τους κλάδους πράγμα το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα αναφερόμενα στα Προεδρικά Διατάγματα 50/1996 και 100/1997 τα οποία θεσπίζουν ως κανόνα κατανομής, τη σειρά οργανικής τοποθέτησης των εκπαιδευτικών.

Με δεδομένα το ότι

Α. η εφαρμογή της εν λόγω εγκυκλίου, στην περίπτωση της κατανομής, αποτελεί σοβαρή παραβίαση των κεκτημένων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών εισάγοντας την άδικη και μεροληπτική αντιμετώπιση στις εργασιακές τους σχέσεις.

Β. οι εγκύκλιοι δεν έχουν νομοθετική (κανονιστική) ισχύ αντίθετα από τα Προεδρικά Διατάγματα και σε περίπτωση ασυμφωνίας νομοθετήματος και εγκυκλίου, βεβαίως, πρέπει να εφαρμόζεται το νομοθέτημα,

σας καλούμε να επαναλάβετε στο ορθό το με Αρ.πρωτ.8078/08-05-2014 έγγραφό σας αφού το προσαρμόσετε στην ισχύουσα νομοθεσία και συγκεκριμένα στα θεσπιζόμενα από τα 50/1996 και 100/1997.

Σε αντίθετη περίπτωση το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας επιφυλάσσεται για κάθε ενέργειά του, ακόμη και δικαστική, με σκοπό την προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.


Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Νομού Μαγνησίας

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Με αφορμή νέα εγκύκλιο για την καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Κίνδυνο να δημιουργηθούν “στρατιές” υπεραρίθμων καθηγητών που θα κινδυνεύσουν να βρεθούν εκτός Γυμνασίων και Λυκείων, ακόμη κι αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με πολυετή εμπειρία, “διαβάζει” πίσω από τη εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και υπεραριθμιών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Ρεπορτάζ: Ελένη Χάνου

Αναδημοσίευση από ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Η ΕΛΜΕ θα κινηθεί νομικά κατά της εγκυκλίου για να προασπίσει τα δικαιώματα των καθηγητών, ιδίως των παλαιότερων.

“Παίζουν με τις ζωές και την καριέρα μας”, διαμαρτυρήθηκε ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, Σωκράτης Σαβελίδης, διαμηνύοντας ότι η ΕΛΜΕ θα κινηθεί νομικά εναντίον της εγκυκλίου, που θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων καθηγητών.

Οπως είναι γνωστό, κάθε χρόνο τέτοια περίοδο, η ΔΔΕ Μαγνησίας, προχωρά στην καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων στα Γυμνάσια και Λύκεια, προκειμένου να αποτυπωθεί η κατάσταση και να κινηθούν οι διαδικασίες διορισμών και μεταθέσεων.

Η καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων γινόταν με βάση δύο προεδρικά διατάγματα, 50/1996 και 100/1997, βάσει των οποίων κανόνας κατανομής, αποτελεί η σειρά οργανικής τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, προηγου΄νται δηλαδή οι αρχαιότεροι στις αίθουσες διδασκαλίας.

 

Τέλος, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας, ζητά να εφαρμοστούν τα προεδρικά διατάγματα για την καταγραφή των πλεονασμάτων σε διαφορετική περίπτωση προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά για να διασφαλίσει τις θέσεις των εκπαιδευτικών που απειλούνται να εκδιωχθούν από το δημόσιο σχολείο.