Έρχονται λιγότερες εξετάσεις για τους μαθητές σε Γυμνάσιο-Λύκειο
Λιγότερες εξετάσεις περιμένουν από την επόμενη χρονιά τους φετινούς μαθητές της Γ’ τάξης στο Γυμνάσιο και της Α’ τάξης στο Λύκειο. Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, του χρόνου το υπουργείο Παιδείας θα ολοκληρώσει το «ψαλίδι» στις ενδοσχολικές εξετάσεις που είχε ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια. Το 2016 έγινε περικοπή των ενδοσχολικών εξετάσεων σε μόλις […]