Επιλύεται το θέμα ΕΛΤΑ-ΔΕΗ – Αποδόθηκαν 25,5 εκατ
Σε απόλυτη ομαλοποίηση οδεύουν οι σχέσεις των Ελληνικών Ταχυδρομείων με τη ΔΕΗ έπειτα από το τεχνικό πρόβλημα των προηγούμενων ημερών που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αναστάτωση σχετικά με τις πληρωμές των λογαριασμών της ΔΕΗ που έγιναν μέσω των ΕΛΤΑ. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία απέδωσαν 22,5 εκατομμύρια ευρώ στη ΔΕΗ αποδίδοντας -όπως είχαν επισημάνει από την […]