Ξεκινούν οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης για το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
Νέο κύμα ιδιωτικοποιήσεων μέσω του ΤΑΙΠΕΔ ετοιμάζει η κυβέρνηση, το οποίο θα περιλαμβάνει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. {ad} Σύμφωνα με την οικονομική ιστοσελίδα newmoney, για την επένδυση εκφράζεται ήδη έντονο ενδιαφέρον από αμερικανικές εταιρείες και τον όμιλο Κοπελούζου. Το όλο θέμα συνδέεται με τον σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Αλεξανδρούπολη και συζητήθηκε κατά την […]