Τα γαλάζια σύννεφα του Υπουργείου Παιδείας

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔04/10/2020 - 17:15 | Author: Newsroom Ipaidia

Οι μαθητές σ’ όλη την χώρα αναγνωρίζοντας πλήρως την ανησυχητική κατάσταση στην χώρα, λόγω της πανδημίας του covid 19, ζητάνε τα αυτονόητα όπως και οι εκπαιδευτικοί τους. Αλλά το υπουργείο Παιδείας απλά «βλέπει» μαθητές, οι οποίοι καταστρέφουν τάξεις και σχολεία και οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν μάθημα (sic).

Του Άγγελου Τζίτζιρα, φοιτητής και μέλος του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής

Οι μαθητές λοιπόν ζητάνε να υπάρχουν 15 παιδιά σε κάθε τμήμα (γνωρίζοντας τα προβλήματα που μπορεί να φέρει ο συνωστισμός στις τάξεις) αλλά και προσλήψεις εκπαιδευτικών (αφού υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε σχολικές μονάδες). Mπορεί οι μαθητές να “διακόπτουν” την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά αυτό συμβαίνει με στόχο να την βελτιώσουν.

Η στάση του υπουργείου Παιδείας και της κ. Κεραμέως είναι να παρακάμψουν τις καταλήψεις και να κάνουν μαθήματα μέσω διαδικτύου. Τονίζει ακόμα πως τα παιδιά που δεν θα μπαίνουν στα μαθήματα θα παίρνουν απουσίες αλλά και όσοι κάνουν τις καταλήψεις δεν θα έχουν το δικαίωμα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Βέβαια δημιουργούνται σοβαρά ερωτήματα:

1ον Τι θα γίνει με τα παιδιά που δεν έχουν ίντερνετ ή κινητό/υπολογιστή και άρα δεν μπορούν να πάρουν μέρος;

2ον Η λογική αυτή δεν δημιουργεί δύο κατηγορίες μαθητών; Αυτών που έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα από την μια και από την άλλη αυτών που τους τιμωρεί το υπουργείο Παιδείας, επειδή οι γονείς τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για λάπτοπ/κινητό ή ίντερνετ αλλά και αυτούς που διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο;

Οι μαθητές δεν αγωνίζονται για να διακόψουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά για να κατεβάσουν το υπουργείο Παιδείας από τα γαλάζια σύννεφά του και να του δείξουν τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης.

Η υπουργός Παιδείας, από το να τιμωρεί τους μαθητές, καλό θα ήταν να συζητήσει και να ακούσει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, που εδώ και καιρό ζητούν τα αυτονόητα.



  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: