Η εκπαιδευτική κοινότητα ενώνει τις δυνάμεις τους ενάντια στην πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε νόμιμες απεργίες, απορρίπτοντας την πολιτική της ατομικής αξιολόγησης και τις αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις.
Στη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στο Μεσολόγγι, έστειλαν ηχηρό μήνυμα διεκδίκησης για ένα σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο, με έμφαση στην ολόπλευρη μόρφωση, την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και τη βελτίωση των όρων διαβίωσης. Η αποφασιστικότητα για συνέχιση των κινητοποιήσεων υπογραμμίζει την κοινή αντίσταση σε μέτρα που πλήττουν την παιδεία και τα κεκτημένα δικαιώματα.
Δείτε επίσης Τι γίνεται με τον πληθωρισμό στην Ελλάδα το 2025 : Ανησυχία για την Ενεργειακή Κρίση
Συγκέντρωση στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Μεσολόγγι κατά των κλήσεων σε απολογία εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις νόμιμες κηρυγμένες απεργίες των συνδικαλιστικών τους Οργανώσεων κατά της αντιεκπαιδευτικής ατομικής αξιολόγησης, προχώρησαν το πρωί της Τρίτης, εκπαιδευτικοί και γονείς.
Στην κινητοποίηση που κάλεσε ο ΣΕΠΕ Αγρινίου – Θέρμου «Κοσμάς ο Αιτωλός», συμμετείχαν αντιπροσωπείες του ΔΣ ΔΟΕ με επικεφαλής τον πρόεδρό της Σπύρο Μαρίνη, των ΣΕΠΕ Μεσολογγίου και Αμφιλοχίας, Ά και Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου, της Ένωσης Γονέων της πόλης, καθώς και της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων, με τους συγκεντρωμένους να απαιτούν να μην προχωρήσει καμιά νέα δίωξη, να παύσει η πειθαρχική «συνέχεια» που δίνεται από την κυβέρνηση της ΝΔ, κατά όσων αγωνίζονται στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα όπως η αξιολόγηση.
Τόνισαν επιπλέον, ότι οι κινητοποιήσεις τους θα έχουν συνέχεια, απαιτώντας τώρα απόσυρση ακόμη και κάθε σκέψης για τιμωρία, ενάντια στα κεκτημένα δικαιώματα και των εκπαιδευτικών, όπως είναι η απεργία.
Παράλληλα απαιτήθηκαν σχολεία ασφαλή και σύγχρονα, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν μόρφωση, εκπαιδευτικούς που να υπερασπίζονται τον παιδαγωγικό τους ρόλο, αλλά και μισθούς και όρους διαβίωσης των ίδιων και των οικογενειών τους. Να μην περάσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών, των εκπαιδευτικών, με το εργαλείο της αξιολόγησης, σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα όχι αποσπασματικά, καλλιεργώντας τις δήθεν δεξιότητες.
Δείτε επίσης Καιρός: «Κλείδωσαν» τα χιόνια – Θα το στρώσει μέσα στις πόλεις