: Στην ανακοίνωση του απαντά το , σχετικά με την τηλεδιάσκεψη του Προέδρου του με τους Πρυτάνεις των ΑΕΙ. Δείτε στο την απάντηση του υπουργείου.

14 καίρια ερωτήματα για τον ΣΥΡΙΖΑ

Εξακολουθεί να πιστεύει ότι πρέπει να της χώρας υποψήφιοι με βαθμολογία 1 ή 2 στα 20 στις πανελλαδικές εξετάσεις, όπως συνέβαινε στη βάση ρυθμίσεων που η Κυβέρνησή του είχε νομοθετήσει;

Αν ναι, πώς ακριβώς εξυπηρετείται α) ο ίδιος ο εισαχθείς φοιτητής και ποιες οι προοπτικές αποφοίτησής του και μετέπειτα επαγγελματικής του αποκατάστασης, β) οι συμφοιτητές του που αγωνίστηκαν για να εισαχθούν με υψηλότερες επιδόσεις στο εν λόγω και το επίπεδο σπουδών, γ) ο Έλληνας φορολογούμενος;

Συμφωνεί να εισάγεται υποψήφιος στη 200η επιλογή του, να μην αποφοιτά ποτέ και να παίρνει τη θέση κάποιου άλλου παρεμφερούς επίδοσης που έχει επιλέξει το τμήμα αυτό σε υψηλή επιλογή;

Εξακολουθεί να πιστεύει ότι πρέπει το , οι εξουσίες στον Υπουργό αυξανόμενες και οι αρμοδιότητες των ΑΕΙ μειούμενες; Διαφωνεί με την εκχώρηση αρμοδιοτήτων στα Πανεπιστήμια, που γίνεται για πρώτη φορά σε θέματα όπως ο καθορισμός των βάσεων εισαγωγής και των συντελεστών βαρύτητας των ;

Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι, ενδεικτικά το 2018, η Ελλάδα ήταν τελευταία στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο ποσοστό των αποφοίτων κατ’ έτος, με μόλις 9% αποφοίτους κατ’ έτος, όταν ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 24%;

Συμφωνεί με το να τεθεί ένα χρονικό όριο στη φοίτηση ή επιμένει ψηφοθηρικά στους «αιώνιους φοιτητές», εμπαίζοντας πρωτίστως τους ίδιους;

Συμφωνεί με την ελεγχόμενη είσοδο, που εφαρμόζεται με επιτυχία σε τόσα πανεπιστήμια διεθνώς;

Εξακολουθεί να πιστεύει το «δόγμα Γαβρόγλου», σύμφωνα με το οποίο το «ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα» θα δώσει τη λύση στα περιστατικά βίας και ανομίας στα Πανεπιστήμια;

Γνωρίζει και παραπληροφορεί ή αγνοεί ότι τα μέλη της δεν θα είναι οπλισμένα;

Γνωρίζει και παραπληροφορεί ή αγνοεί ότι αποδόθηκαν στα ΑΕΙ μόλις πριν από μερικούς μήνες περισσότερες από 550 θέσεις μελών ΔΕΠ;

Συμφωνεί να υπάρχει η εναλλακτική της ;

Γνωρίζει ότι περίπου ένας στους τέσσερις καταρτιζομένους στα ΔΙΕΚ είναι απόφοιτος ΑΕΙ, που επιλέγει την επαγγελματική κατάρτιση προκειμένου να βρει διέξοδο από την ανεργία;

Πώς ακριβώς ενισχύεται η ιδιωτική εκπαίδευση έναντι της δημόσιας, όταν αναβαθμίζεται το ακαδημαϊκό περιβάλλον των δημόσιων και επιχειρείται η εξυγίανσή του από νοσηρά φαινόμενα; Όταν προβλέπεται για πρώτη φορά, η δυνατότητα υποβολής παράλληλου μηχανογραφικού για εισαγωγή σε δημόσια ΙΕΚ;

Εν τέλει, ποιον ακριβώς εξυπηρετεί η απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου που ο ίδιος φαίνεται να επιδιώκει, με τη μη θεσμοθέτηση ακαδημαϊκών κριτηρίων εισαγωγής, με την διαιώνιση φαινομένων βίας και ανομίας, ανάμεσα σε άλλα;

Ρητορικά τα ερωτήματα, ασφαλώς, καθώς δεν περιμένουμε δυστυχώς καμία εύλογη απάντηση.