array(37) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1640879612:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "512432"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["response_body"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(117) "{"id":"459186ec-efc1-4da1-9107-7fc899c9a9c0","recipients":26015,"external_id":"ca2b5b57-12b9-9387-401a-bb15d82104b7"}"
  }
  ["status"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "200"
  }
  ["recipients"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(5) "26015"
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_metadesc"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(179) "Εκπαιδευτικοί και επιστήμονες εμφανίζονται προβληματισμένοι και ζητούν βελτίωση στα πρωτόκολλα"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Στο τραπέζι των συζητήσεων αναφορικά με τα βρίσκονται: Η παράταση διακοπών, τα αυξημένα τεστ και οι αλλαγές στα πρωτόκολλα. Ωστόσο, την επόμενη εβδομάδα θα παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με το νέο ΦΕΚ.

Εκπαιδευτικοί και επιστήμονες εμφανίζονται προβληματισμένοι και ζητούν βελτίωση στα πρωτόκολλα, και ν΄ αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα για μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς.

Αυτή τη στιγμή είναι δεδομένο ότι με κλειστά τα τα σε μαθητές έχουν αυξηθεί δραματικά με αποτέλεσμα να υπάρχουν ήδη σκέψεις για αλλαγές όσον αφορά στο άνοιγμα των σχολείων.

Όπως τονίζουν στο ΕΘΝΟΣ εκπαιδευτικοί η ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων στη χώρα μας όχι μόνο δεν υπάρχει περίπτωση ν΄ αφήσει ανεπηρέαστη τη λειτουργία των σχολείων, αλλά είναι ανάγκη ν΄ αλλάξουν πολλά προκειμένου να μην κινδυνεύσουν οι ίδιοι και κυρίως δάσκαλοι και καθηγητές μεγάλης ηλικίας αλλά και οι μαθητές τους.

Γι΄ αυτό το λόγο άλλωστε και ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, δήλωσε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν στην ώρα τους «αλλά μέχρι τότε, θα κοιτάξουμε εάν χρειαστεί να επικαιροποιηθούν κάποια θέματα του πρωτοκόλλου». Ιδιαίτερα αυτό το θέμα είναι σίγουρο ότι θα επαναξιολογηθεί καθώς από την έναρξη της σχολικής χρονιάς υπήρχαν σφοδρές αντιδράσεις με τη ρύθμιση που προβλέπει ότι για να κλείσει ένα τμήμα θα πρέπει να νοσήσουν παραπάνω από τους μισούς μαθητές (50%+1).

Όπως τόνισε και ο κ. Δημοσθένης Σαρηγιάννης, καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής ΑΠΘ, «αν τα σχολεία ανοίξουν μια εβδομάδα αργότερα, θα ήταν θετικό γιατί θα αποφύγουμε να συμπέσει το άνοιγμα των σχολείων με την κορύφωση του κλίματος».

Υπέρ της παράτασης της παράτασης των σχολικών διακοπών τάχτηκε και ο Νίκος Καπραβέλος, διευθυντής στη Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, καθώς όπως επισήμανε η μετάλλαξη Όμικρον θα φέρει ένα «τσουνάμι» κρουσμάτων, ενώ ο καθηγητής πνευμονολογίας κ. Τζανάκης υπογράμμισε ότι καλό θα ήταν να υπάρξει μια εβδομάδα παράτασης στις διακοπές των μαθητών η οποία θα μπορούσε να αναπληρωθεί προς το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Πάντως στο υπουργείο Παιδείας μέχρι αυτή τη στιγμή επιμένουν ότι οι διαγνωστικοί έλεγχοι στα σχολεία λειτουργούν αποτελεσματικά για τον εντοπισμό κρουσμάτων και τη μείωση της διασποράς.

Μάλιστα έδωσε και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα κρούσματα COVID-19 σχολεία, από την ημέρα έναρξης λειτουργίας τους, τον Σεπτέμβριο, έως και τις 23 Δεκεμβρίου, που έκλεισαν για τις εορτές των Χριστουγέννων, σε μια προσπάθεια να πείσει τους πολίτες ότι τα σχολεία δεν συντελούν στην αύξηση των κρουσμάτων .

Σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας τα «32 εκατομμύρια σελφ τεστ, που δόθηκαν δωρεάν στους μαθητές αυτήν την περίοδο εντόπισαν το 84% των εργαστηριακά διαγνωσμένων κρουσμάτων σε αυτές τις ηλικίες. Άρα τα ανοιχτά σχολεία με αυξημένους διαγνωστικούς ελέγχους λειτουργούν αποτελεσματικά για τον εντοπισμό κρουσμάτων και τη μείωση της διασποράς στην κοινότητα».