Η Κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας, επέλεξαν να φέρουν προς ψήφιση νομοσχέδιο με νεοφιλελεύθερες καταστροφικές διατάξεις για όλη την εκπαίδευση.

Η δραστική μείωση δαπανών με κύριο στόχο αυτών που αφορούν σε προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, η αλλοίωση του χαρακτήρα του Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης για όλα παιδιά προς όφελος της Ιδιωτικής εκπαίδευσης, την αλλοίωση του χαρακτήρα του νηπιαγωγείου, η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων, η προσωπική αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών που θα φέρουν τον Σεπτέμβριο αποτελούν τον πυρήνα του νομοσχεδίου..

Το νομοσχέδιο αν περάσει και ψηφιστεί θα αποτελέσει Αρμαγεδδών επέλασης εναντίον του νηπιαγωγείου, της αγωγής και εκπαίδευσης των νηπίων, εναντίον των νηπιαγωγών.

Στο όνομα δήθεν της “ποιοτικής” εκπαίδευσης και του “εκσυγχρονισμού προχωρά στον κατακερματισμό της γνώσης με ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα στο νηπιαγωγείο σε παιδιά ηλικίας 4 και 5 ετών.
Αυξάνει τον μέγιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα, από 22 στο 26 και τον ελάχιστο στο 16 με οδυνηρές συνέπειες καθώς:

Υποβαθμίζει το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.
Συμπτύσσει – συγχωνεύει – καταργεί νηπιαγωγεία.
Θα μεταφέρει νήπια πέρα από το σχολείο της γειτονίας τους.
Μειώνει θέσεις εργασίας με αποτέλεσμα νηπιαγωγοί να βρεθούν στην ανεργία
Δραστική μείωση διορισμών- προσλήψεων αναπληρωτών.
Μόνιμοι νηπιαγωγοί θα δουν τον εαυτό τους ως πλεονάζωνπροσωπικό.

Το νομοσχέδιο της νεοφιλελεύθερης φιλοσοφίας της Ν.Δ., προάγει την πρακτική υπεράσπισης και νομιμοποίησης ιδιωτικών οικονομικών πιέσεων – συμφερόντων, εκείνων των ιδιωτικών νηπιαγωγείων στα οποία παράνομα έχουν εισαχθεί διδακτικά αντικείμενα όπως αγγλικά, γυμναστική, «ψηφιακός εγγραμματισμός» και εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων ειδικοτήτων στο καθημερινό ημερήσιο πρόγραμμά τους.

Θα καταστρέψει το πρωταρχικό κομμάτι της εκπαίδευσης – αυτό του νηπιαγωγείου – εισάγοντας τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα όπου η γνώση μετατρέπεται σε αποσπασματική κατακερματισμένη πληροφορία – δεξιότητα, αδιαφορώντας για τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών, για τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της ηλικίας τους, καθώς και την ανάγκη ύπαρξης σταθερού προσώπου που είναι ο/η νηπιαγωγός τους.

Να μην τους αφήσουμε ! Να αποσυρθεί ΤΩΡΑ το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την Παιδεία