Εκπαιδευτικοί για τηλεκπαίδευση: «1 στα 5 παιδιά μένει απέξω και πολλά «συμμετέχουν» με κινητό»

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔08/12/2020 - 09:59 | Author: Newsroom Ipaidia

Tηλεκπαίδευση: «Οι ταξικοί φραγμοί εντείνονται, αφού 1 στα 5 παιδιά μένει απέξω και πολλά «συμμετέχουν» με κινητό, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εντοπίζονται παιδιά να προσπαθούν να παρακολουθήσουν «μάθημα» έξω στο κρύο, δίπλα σε χώρους με δωρεάν ίντερνετ!» αναφέρει ο σύλλογος Ρόζα Ιμβριώτη σε ανακοίνωση του.

Η ανακοίνωση:

Οι στιγμές που ζούμε είναι κρίσιμες. Καθημερινά βιώνουμε τις τραγικές επιπτώσεις της πανδημίας και την αντιλαϊκή διαχείριση της κυβέρνησης. Οι ηρωικές προσπάθειες των υγειονομικών δεν μπορούν να καλύψουν την κυβερνητική ανευθυνότητα, τα τεράστια κενά σε ΜΕΘ, σε υποδομές και προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία. Ακόμα και τώρα που το δημόσιο σύστημα υγείας, ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα, καταρρέει, η κυβέρνηση αρνείται να επιτάξει τον ιδιωτικό τομέα υγείας.

Ο συνωστισμός στα ΜΜΜ και τους μεγάλους χώρους δουλειάς συνεχίζεται. Τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις των εργαζομένων πετιούνται στα σκουπίδια. Αντί για ουσιαστικά μέτρα υπέρ της προστασίας της ζωής και της υγεία μας, η κυβέρνηση στοχοποιεί τον λαό, ψάχνει αφορμές για να αποποιηθεί τις ευθύνες της. Με το μαστίγιο της καταστολής και των απαγορεύσεων επιχειρεί να διαμορφώσει σιγή νεκροταφείου.

Τα προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία παραμένουν και εντείνονται, τόσο στα Ειδικά Σχολεία, που λειτουργούν υποστελεχωμένα, αφού δεν αναπληρώνονται όσοι παίρνουν άδεια ευπαθών ομάδων, όσο και στα Γενικά Σχολεία, που είναι κλειστά, όπου η «εξ αποστάσεως» πραγματοποιείται μόνο χάρη στην ηρωική προσπάθεια εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών.

Οι ταξικοί φραγμοί εντείνονται, αφού 1 στα 5 παιδιά μένει απέξω και πολλά «συμμετέχουν» με κινητό, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εντοπίζονται παιδιά να προσπαθούν να παρακολουθήσουν «μάθημα» έξω στο κρύο, δίπλα σε χώρους με δωρεάν ίντερνετ! Τα συνολικότερα προβλήματα του κλεισίματος των σχολείων και του υποχρεωτικού εγκλεισμού (κοινωνικά, συναισθηματικά κ.ά.) μεγαλώνουν.

Αποδεικνύεται σε κάθε βήμα ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη και πρέπει να παρθούν τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα, που τα σωματεία μας πρότειναν και στη διάρκεια της πρώτης πανδημίας και από το καλοκαίρι εν αναμονή της δεύτερης πανδημίας, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά με υγιεινή και ασφάλεια. Κανείς δεν μπορεί να λέει, όπως έκανε ο κ. Αντιδήμαρχος, ότι δεν περίμενε δεύτερη φάση της πανδημίας!

Η εκπαιδευτική διαδικασία σε περίοδο πανδημίας, με κλειστά ή ανοιχτά σχολεία, είναι καθρέπτης των μεγάλων προβλημάτων του δημόσιου σχολείου σε κανονική περίοδο λειτουργίας! Είναι ταξική επιλογή η ελλιπής χρηματοδότηση, η παμπάλαια κτηριακή υποδομή, ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός, όπου υπάρχει, το φόρτωμα των ελλείψεων σε γονιούς και εκπαιδευτικούς. Η δημόσια εκπαίδευση αντιμετωπίζεται στη λογική του κόστους-οφέλους και έτσι, την ίδια ώρα που υποχρηματοδοτούν τα δημόσια σχολεία, δίνουν πακέτα δις στις μεγάλες επιχειρήσεις

Η κυβέρνηση την ίδια στιγμή αξιοποιεί την πανδημία ως ευκαιρία για να προχωρήσει πιο γρήγορα της αντιλαϊκή της ατζέντα, τις απαιτήσεις του ΣΕΒ. Γι’ αυτό ετοιμάζουν νομοθετική κατάργηση του 8ωρου και καθιέρωση του 10ωρου, επιπλέον απλήρωτες υπερωρίες, 200 ευρώ μισθό, νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο για σύνταξη πείνας στα 70 κλπ. Οι προβλέψεις της έκθεσης Πισσαρίδη συνολικά και για την Παιδεία αποτελούν το μνημόνιο της επόμενης μέρας.

Οι εργαζόμενοι έχουμε τη δύναμη να εμποδίσουμε, να ανατρέψουμε τους σχεδιασμούς τους. Με τα σωματεία μας μπροστά, προσπερνώντας συνδικαλιστικές ηγεσίες που έχουν «κατεβάσει ρολά», οργανώσαμε την πάλη μας όλο το προηγούμενο διάστημα. Το ίδιο χρειάζεται να κάνουμε και το επόμενο διάστημα, γι’ αυτό σας καλούμε στη σύσκεψη ΣΥΛΛΟΓΩΝ κι ΕΛΜΕ.

Η σύσκεψη θα γίνει με τηλεδιάσκεψη την Κυριακή 13/12/2020 στις 10.30 π.μ.. με θέμα «Οργάνωση της πάλης μας το επόμενο διάστημα».



  • Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

    Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr







    • ideascentral

      europalso

    Enter your email address: