Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου χαιρετίζει τις κινητοποιήσεις των μαθητών σε όλη τη χώρα που αγωνίζονται για αιτήματα που αφορούν τους ίδιους αλλά και το σύνολο της εκπαίδευσης, όπως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, η Τράπεζα Θεμάτων, η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, η ασφαλής λειτουργία των σχολείων, αναφέρει η ΕΛΜΕ Ζακύνθου.

H ανακοίνωση

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου χαιρετίζει τις κινητοποιήσεις των μαθητών σε όλη τη χώρα που αγωνίζονται για αιτήματα που αφορούν τους ίδιους αλλά και το σύνολο της εκπαίδευσης, όπως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, η Τράπεζα Θεμάτων, η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, η ασφαλής λειτουργία των σχολείων.

Η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για εξ αποστάσεως διδασκαλία (webex) είναι στην πράξη ανέφικτη, καθώς οι μαθητές καλούνται να…διακτινιστούν από το σχολείο στο σπίτι τους. Επιπλέλον, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση δεν προσπαθεί να πείσει για τις αποφάσεις της αλλά να τις επιβάλει χωρίς αντιδράσεις, κάτι που βρίσκει αντίθετους τους εκπαιδευτικούς, όπως άλλωστε είναι σαφές από την απόφαση της ΟΛΜΕ σε αντίστοιχες περσινές μεθοδεύσεις του Υπουργείου που επικαιροποιήθηκε από την συντριπτική πλειοψηφία στη ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ στις 25/9/2021. Ξεκάθαρος στόχος του Υπουργείου είναι να θάψει κάθε μαθητική κινητοποίηση ιδίως όταν αυτές αναδεικνύουν μέσα από τα αιτήματά τους τις δικές του τεράστιες ευθύνες για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα σχολεία.

Αν το Υπουργείο πραγματικά ενδιαφερόταν για τη βελτίωση της κατάστασης στα σχολεία, θα είχε ικανοποιήσει τα αιτήματα των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα ζητήματα της εκπαίδευσης και δε θα χρησιμοποιούσε την τηλεκπαίδευση ως φάρμακο δια πάσαν νόσον.

Καλούμε τους συναδέλφους να καταδικάσουν τέτοιες άθλιες παρεμβάσεις, που στόχο έχουν να καταστείλουν τους μαθητές και τις δίκαιες κινητοποιήσεις τους.

Η θέση των εκπαιδευτικών είναι δίπλα στους μαθητές και σε καμία περίπτωση εναντίον τους. Η πρόθεση του Υπουργείου να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς καταδότες των αγωνιζόμενων μαθητών τους δε θα περάσει.