Απαιτούν αποδέσμευση διά νόμου βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης από την αξιολόγηση
Κινητοποιήσεις προαναγγέλουν οι καθηγητές αν δεν αποσυρθεί το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση
Αντίθετοι με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και κυρίως με την σύνδεσή της με την μισθολογική τους εξέλιξη, είναι οι καθηγητές της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, είχαν συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο για το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου, καθώς το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα.
Όπως ανακοίνωσαν τα μέλη του ΔΣ της η ΟΛΜΕ, οι καθηγητές είναι αντίθετοι και με την πρακτική των ποσοστώσεων στις προαγωγές των εκπαιδευτικών, όπως επίσης και στη μισθολογική καθήλωση για μεγάλο μέρος του κλάδου.
Στην συνάντησή τους με τον υπουργό Παιδείας, εξέφρασαν την αντίθεσή τους και για την διετή παραμονή στον ίδιο βαθμό των εκπαιδευτικών που θα κριθούν ανεπαρκείς, κάτι που θεωρούν ότι αποτελεί ποινή.
«Καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι ο εκπαιδευτικός που έχει προβλήματα επάρκειας στο γνωστικό αντικείμενο βελτιώνεται με την περικοπή του μισθού του» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.
Οι καθηγητές δήλωσαν στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι ο κλάδος δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσει σε ένα σχέδιο «μισθολογικής καθήλωσης, καλυμμένο με το μανδύα της αξιολόγησης».
Επίσης, όπως δήλωσαν, κατέστησαν σαφές στον υπουργό Παιδείας, ότι αν δεν αποσυρθεί το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα, αποδεσμεύοντας με νόμο την αξιολόγηση από την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη, «η απάντηση του κλάδου θα είναι και ισχυρή και ηχηρή».

Πανελλήνιες 2024: Θέματα και απαντήσεις πανελλαδικών - Εκτιμήσεις Βάσεων 2024 - Δείτε εδώ όλα τα ΝΕΑ