ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 124-125 ΤΟΥ «ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ» ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΣΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ «ΤΥΠΙΚΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ», ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ «ΚΑΛΟΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ» ΚΑΙ ΟΙ «ΚΑΛΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ»… ΑΦΟΥ « ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ» ΚΡΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ καθαριότητας στο προαύλιο και σε δράσεις εξωραϊσμού του προαυλίου…

“1. Τυπικές Υπαλληλικές Υποχρεώσεις – Ενδεικτικά Παραδείγματα

Στη συνέχεια παρατίθεται ο τρίτος από τους δείκτες με (απολύτως) ενδεικτικά παραδείγματα συμπεριφοράς στην εξέλιξή τους από βαθμίδα/επίπεδο σε βαθμίδα/επίπεδο στις βαθμίδες “ελλιπής” και “πολύ καλός”. Σας ζητείται να συμπληρώσετε με ενδεικτικά παραδείγματα συμπεριφοράς τις βαθμίδες “επαρκής” και “εξαιρετικός”ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΥΥ1.3 Ελλιπής

«Συστηματική απροθυμία ανάληψης εργασιών»

Εκπαιδευτικός επικαλείται συστηματικά ότι είναι αρχαιότερος και πιο καταπονημένος και αρνείται να αναλάβει εργασίες που του αναθέτει ο σύλλογος διδασκόντων.

ΥΥ2.3 Επαρκής

«Προθυμία ανάληψης εργασιών»

ΥΥ3.3 Πολύ Καλός

“ Ανάληψη πρωτοβουλιών ”

Εκπαιδευτικός ανακοινώνει στον σύλλογο διδασκόντων ότι θα επιθυμούσε να συμμετέχει σε δράσεις καθαριότητας και εξωραϊσμού του προαύλιου χώρου του σχολείου. Καταθέτει παράλληλα και σχέδιο δράσης με χρονοδιάγραμμα,συμμετοχής μαθητών και κόστος.

ΥΥ4.1 Εξαιρετικός

“ Ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών που αναδεικνύουν τον εκπαιδευτικό σε βασικό πυλώνα στήριξης του διοικητικού έργου της σχολικής μονάδας”
ΧΑΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ