Το Squid Game σε λίγο χρονικό διάστημα κατάφερε να γίνει η δημοφιλέστερη στην ιστορία του Netflix και να επικρατεί παγκόσμια μανία με αυτό.

Ποιά τα ποσά που φέρνει στο Netflix

Μέχρι πριν και την προβολή της, στην πρώτη θέση βρισκόταν το Bridgerton, αλλά πλέον την πήρε η νοτιοκορεατική παραγωγή, καθώς σχεδόν 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες.

Μάλιστα, το εκτιμά πως το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την σειρά παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά τις πρώτες 23 ημέρες.

Το κόστος της παραγωγής ήταν 21,4 εκατομμύρια, αλλά σύμφωνα με μία μέτρηση που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για να μετρά την απόδοση των σειρών, φέρεται να απέφερε 891,1 εκατομμύρια δολάρια σε αξία.

Το συγκεκριμένο ποσό είναι 40 φορές μεγαλύτερο από οτι πλήρωσε το Netflix και όπως εύκολα καταλαβαίνεις κανείς, έκανε τους ανθρώπους της εταιρίας να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.

Μάλιστα, το πιθανότερο είναι να ανοίξει την… πόρτα της συγκεκριμένης αγοράς και σε άλλες σειρές από την Κορέα.