Σε κρίσιμη φάση μπαίνει η διαδικασία των αποσπάσεων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2026-2027, καθώς το ΚΥΣΔΕ συνεδριάζει διαδοχικά στις 23, 24 και 25 Ιουνίου, ενώ έχουν ήδη προγραμματιστεί νέες συνεδριάσεις στις 29 και 30 Ιουνίου, με στόχο να ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές και να επικυρωθεί ο τελικός πίνακας λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων.