Καταγγελία για τη συστηματική υποβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης: «Ζητάμε ΕΠΑΛ και η Πολιτεία απαντά με ΓΕΛ και κληρώσεις»
Σοβαρή καταγγελία για τη συστηματική υποβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης στη Δυτική Θεσσαλονίκη διατυπώνει η Β΄ ΕΛΤΕΕ Θεσσαλονίκης, κάνοντας λόγο για μια περιοχή όπου η ζήτηση για ΕΠΑΛ παραμένει αυξημένη, αλλά οι ανάγκες μαθητών, εργαζομένων και τοπικών κοινωνιών δεν καλύπτονται.