Α ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ-Σύλλογος Εκ/κων Π/θμιας Εκ/σης Αλεξανδρούπολης: Σχετικά με την απόφαση του Δημάρχου Αλεξ/λης για τη διακοπή των μαθημάτων στα σχολεία την Πέμπτη 12/1/2017
Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αλεξανδρούπολης «Γ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ» και της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου σχετικά με την απόφαση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης για τη διακοπή των μαθημάτων στα σχολεία την Πέμπτη 12/1/2017 Με έκπληξη είδαμε, ότι στην τελευταία παράγραφο της σημερινής απόφασης του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης, με την οποία θα συνεχιστεί η διακοπή των μαθημάτων και την […]