«Τι ζητά  λοιπόν η από τους εκπαιδευτικούς; Να αξιολογήσουν ποιο εκπαιδευτικό έργο, όταν τα σχολεία υπολειτουργούν εδώ και έναν χρόνο;», αναφέρει ο τομέας παιδείας του Κινήματος Αλλαγής σε ανακοίνωση του.

Η κ. πεισματικά αρνείται  την κοινή λογική. Ο αυταρχισμός της  την οδηγεί σε σύγκρουση με το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου, όταν επιμένει σε καιρό πανδημίας και κλεισίματος των σχολείων να πραγματοποιηθούν μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου, δια ζώσης  πολύωρες συνελεύσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας, να καθορίσουν προγραμματικούς στόχους, να σχεδιάσουν δράσεις, ώστε να υλοποιήσουν το ΦΕΚ της «αυτοαξιολόγησης».

Την ώρα που η κυβερνητική εκπρόσωπος αναφέρει ότι «θα τα στοιχεία από τους ειδικούς και αναλόγως θα εισηγηθούν τα επόμενα βήματα για το αν μπορεί ή όχι να ανοίξουν τα σχολεία ή κάποια άλλη δραστηριότητα από την 1η Μαρτίου ή αργότερα», η κ. Κεραμέως ανακοινώνει προς τους εκπαιδευτικούς Διευθυντές σε τηλεδιασκέψεις  ότι «είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή… με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση» και τους κουνά το «δάκτυλο».

Τι ζητά  λοιπόν η Υπουργός Παιδείας από τους εκπαιδευτικούς; Να αξιολογήσουν ποιο εκπαιδευτικό έργο, όταν τα σχολεία υπολειτουργούν εδώ και έναν χρόνο; Για να φανεί η πυγμή της εξουσίας της Υπουργού; Αν κάτι έχει νόημα, είναι η αξιολόγηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Και εδώ προκύπτουν πολλαπλές και έντονες ανισότητες στους μαθητές με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας!

Πόσο βιαστικά, επιπόλαια, αποσπασματικά και επικίνδυνα αντιμετωπίζει τα θέματα λειτουργίας των και τον προγραμματισμό-απολογισμό τους; Πιθανώς η κυρία Κεραμέως έχει χάσει και την αίσθηση του χρόνου. Νομίζει ότι είναι μήνας Σεπτέμβρης και αρχίζει τώρα το σχολικό έτος.

Ας σοβαρευτεί επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας και ας ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα,  που αντιμετωπίζουν σήμερα τα σχολεία μας. Ας σταματήσει η κ. Κεραμέως τις επικοινωνιακές πολιτικές της. Η εκπαίδευση είναι πρώτιστη κοινωνική ευθύνη. Είναι βασικό δημόσιο αγαθό. Οι κάθε λογής αυταρχισμοί της δεν έχουν πέραση.