Η διαφημιστική εταιρεία JWT Amsterdam ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τους άστεγους…
και τη συγκέντρωση χρημάτων για την μη κερδοσκοπική οργάνωση Belangenbehartiging Amsterdamse Dak-en Thuislozen (BADT).

Εμπνευσμένοι από πρόσφατα άρθρα στις ολλανδικές εφημερίδες που σημειώνουν την αύξηση των αστέγων στην πόλη, πάνω από 15.000, άνοιξε μια ευρύτερη συζήτηση εντός του οργανισμού που υπέβαλε το ερώτημα «Τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε;».

Ετσι, «γεννήθηκε» το «A Piggy Bank For the Homeless», δηλαδή ένας κουμπαράς για τους άστεγους, που αφορά σε εκστρατεία ευαισθητοποίησης και συγκέντρωσης χρημάτων.